English

مجید احسانی خبر داد:

زندانهای ایلام بدون فوتی در زمان شیوع کرونا

مدیرکل زندان های استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون هیچ زندانی در زندانهای ایلام بدلیل کرونا فوت نکرده است، گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از تمامی ورودی ها به زندان تست کرونا گرفته می شود و تا زمان مشخص شدن نتیجه تست در محلی مجزا قرنطینه می گردند.

زندانهای ایلام بدون فوتی در زمان شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، مجید احسانی در جلسه کمیته استانی مقابله با کرونا که با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در محل اداره کل زندانهای استان برگزار شد،افزود: به صورت مداوم از کلیه زندانیان تست کرونا گرفته می شود و ضمن توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین ریزمغذی ها، با غربالگری های انجام شده زندانیان مُسن و دارای بیماری زمینه ای به صورت مجزا نگهداری می شوند.

وی در ادامه به جلسات متعدد مقابله با کرونا و تدابیر مطلوبی که در این راستا اندیشیده شد، اشاره کرد و اظهار داشت: زندان های ایلام در بحث غربالگری و انجام تست کرونا از زندانیان، حائز رتبه برتر در بین زندان های سراسر کشور شد و بحمدالله از زمان شیوع این بیماری تاکنون مورد فوتی از بین کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان نداشته ایم.

مدیرکل زندان های استان به اجرای دستورالعمل های سازمانی در این راستا و همچنین رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی اشاره ای داشت و تلاش سنگربانان اصلاح و تربیت را در حوزه بهداشت و درمان ارزشمند و قابل تقدیر دانست وخاطر نشان کرد: با اقدامات موثر و پیشگیری های انجام شده تاکنون هیچ کدام از زندانیان زندانهای استان و زندانبانان به ویروس منحوس کرونا مبتلا نشده اند.

همچنین فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های اثربخش مدیرکل و مسئولین زندان های استان در حوزه ارائه خدمات زندانبانی و همچنین عملکرد مطلوب در مقابله با ویروس کرونا،گفت: گستردگی و حساسیت شغل زندانبانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با همت مسئولین و کارکنان خدوم عرصه زندانبانی شاهد پیشرفت مجموعه خواهیم بود.

معروف بسطامی معاون استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: بحمدالله ۲۳ روز است که شاهد فوتی ناشی از بیماری کرونا در سطح استان نیستیم و این نشان ازهمدلی و همکاری مردم و مسئولین و برنامه ریزی منسجم در این حوزه است.

وی اظهار داشت: تشکیل قرارگاه عملیاتی استان و برنامه ریزی هدفمند برای کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری، نتایج قابل قبولی را به دنبال داشته است که با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه