English

اصغر جهانگیر:

استان هرمزگان از شاخصه امنیتی بالایی برخوردار است

رئیس سازمان زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: استان هرمزگان جز استان های است که از شاخصه های امنیتی بالایی برخوردار است.

استان هرمزگان از شاخصه امنیتی بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور در جلسه شورای اداری شهرستان میناب با بیان اینکه ما همیشه با حضور مردم شاهد رفع مشکلات بوده ایم، و همیشه شاهد امنیت هستیم،  گفت: وجود جرم در شهرستان 2 برابر مرکز استان است و تلاش کنید تا در جهت کاهش جرایم در هرمزگان و تمام شهرستان های این استان اقدامات موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین نگرانی مردم در استان فقر است، اظهار کرد: با پایش های انجام شده استان هرمزگان از ظرفیت ها و شاخصه امنیتی ویژه ای برخوردار است و از این رو باید اید در بکارگیری این ظرفیت ها تصمیمات بهتری برای این بخش گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان جز استان های است که از میانگین امنیتی بالای برخودار است، ادامه داد: به طور حتم دغدغه ما مبارزه با قاچاق سازمان یافته و بزرگی است که در شهر جولان می دهند نه افراد کوله بر، باید به دنبال کشف این افراد پشت صحنه باشیم و دست از تلاش روز افزون بر نخواهیم داشت.

اصغر جهانگیر با بیان اینکه ما نباید از رنج و درد مردم در تمام اقصی نقاط کشور با بی توجهی بگذریم، تصریح کرد: هدف از سفر ها یک بازدید نمایشی نیست بلکه باید با پیگیری های بی وقفه تمام مسئولان نظامی بتوانیم، رضایت مندی را در چهره مردم نظاره گر باشیم.

وی با بیان اینکه همه مسائل مطرح شده با قاطعیت بررسی و پاسخ داده خواهد شد، افزود: این سفر یک سفر کاربردی است و باید مردم را به جایگاه واقعی شان که امنیت و آرامش در جامعه است سوق دهیم.

گفتنی است؛ رئیس سازمان زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور، هدف از سفر خود را اجرای توسعه عدالت عنوان کرد.

محمد احمدی فرماندار ویژه میناب نیز، عنوان کرد: نظم و امنیت حاصل تلاش فداکاری نیرو های پرتلاش انتظامی است.

وی با اشاره به قدمت شهرستان میناب، گفت: شهرستان میناب از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است و این شهرستان یک شهر ولایت مدار است.

وی با بیان اینکه میناب از ظرفیت و پتانسیل های خوبی برخودار است، تصریح کرد: شهرستان میناب قطب کشاورزی، پرورش میگو و معادم شهرستان قابلیت صادرات به کشور های حاشیه خلیج فارس را دارد،

فرماندار میناب در ادامه جلسه خواستار راه انداری شعبه دادگاه در بخش توکهور و شهر هشتبندی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه