English

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک

در راستای فرهنگ سازی عمومی و آموزش حفاظت از منابع آب و محیط زیست، شرکت آب منطقه ای قزوین با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست با هدف پاکسازی رودخانه و باغات روستای رزجرد از آلودگی با شعار "رودخانه ها شریان های زندگی روی زمین"، برگزار شد.

پاکسازی رودخانه رزجر از آلودگی به مناسبت هفته زمین پاک
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و هفته سلامت و در راستای فرهنگ سازی عمومی و آموزش حفاظت از منابع آب و محیط زیست، شرکت آب منطقه ای قزوین با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی استان قزوین و با مشارکت دهیاری و شورای روستای رزجرد و شهرداری قزوین، برنامه عمومی را با هدف پاکسازی رودخانه و باغات روستای رزجرد از آلودگی با شعار "رودخانه ها شریان های زندگی روی زمین"، برگزار نمود.

در این رویداد پس از اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی از جمله اجرای نمایش عروسک باران خواهی "چمچه خاتون" توسط خانم شهرزاد ذبیحی،  نشان "من میراب هستم" با مضمون اینکه من حافظ و نگهبان آب هستم، توسط مسئولین حاضر در این مراسم به کودکان و نوجوانان، اهدا و توضیحاتی در این خصوص برای حاضرین ارائه گردید.

در ادامه این مراسم مدیرعامل و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین، مدیرکل و تعدادی از همکاران اداره حفاظت محیط زیست استان، به همراه انجمن های مردم نهاد محیط زیستی حاضر در این برنامه، اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله ها از  بستر رودخانه و باغات منطقه رزجرد نمودند.

در پایان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن قدردانی بابت برگزاری چنین رویدادهایی، ابراز امیدواری نمود که فرهنگ حفاظت از آب و محیط زیست در بین احاد مردم گسترش پیدا کرده و همگی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی برای زمینی پاک و بدون زباله تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه