English

فرماندار آبیک خبرداد :

واجدین شرایط برای اخذ رای در شهرستان آبیک را بیش از ۷۳ هزار نفر

فرماندار آبیک گفت: تعداد واجدین شرایط برای اخذ رای در شهرستان آبیک را بیش از ۷۳ هزار نفر می باشد و بیش از ۱۰۰۰ رای اولی در شهرستان آبیک داریم که دو جشن تکلیف سیاسی برای آنها اجرا شده است.

واجدین شرایط برای اخذ رای در شهرستان آبیک را بیش از ۷۳ هزار نفر
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت‌الله مددخانی فرماندار آبیک در خصوص حوزه انتخابیه آبیک گفت: در آبیک با اشاره به پیش‌بینی ۷۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از این تعداد شعبه اخذ رای، ۲۳ شعبه در بخش بشاریات شامل ۲ شعبه ثابت شهری، ۵ شعبه ثابت روستایی و ۱۶ شعبه سیار می‌شود و در بخش مرکزی آبیک نیز ۵۴ شعبه شامل ۳۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار فعال خواهند بود.

وی تعداد مجموع عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند شهرستان آبیک را بیش از ۱۵۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: با توجه به برگزاری چندین جلسه کمیته امنیتی در زمینه انتخابات و هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه اطلاعاتی و امنیتی شهرستان آبیک، سازماندهی نیروی‌های بسیجی و امنیتی برای همکاری با نیروی انتظامی در برقراری امنیت روز انتخابات انجام شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان آبیک تعداد واجدین شرایط برای اخذ رای در شهرستان آبیک را بیش از ۷۳ هزار نفر می باشد و بیش از ۱۰۰۰ رای اولی در شهرستان آبیک داریم که دو جشن تکلیف سیاسی برای آنها اجرا شده است.

این مسوول اضافه کرد: همچنین نشست‌های هم اندیشی مختلفی با متنفذین و افراد تأثیرگذار و قشرهای مختلف اعم از هنرمندان، ورزشکاران، هیات‌های مذهبی، فرهنگیان و غیره برگزار شده و محور نشست‌ها و گفت و * بازخوانی دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری بوده است.

مددخانی با اشاره به اینکه شهرستان آبیک شعبه فرعی در حوزه انتخابیه محسوب می‌شود و تایید کاندیداها در استان صورت گرفته، اضافه کرد: با توجه به قانون جدید انتخابات، فضای برابری برای تبلیغات و ارائه برنامه‌های کاندیداها در شهرستان آبیک مهیا و امکانات دولتی اعم از سالن‌های ورزشی، آمفی تئاترها و غیره تعیین شده و در صورت مراجعه کاندیداها، این فضاها در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به تعیین بیش از ۳۵ نقطه شهری توسط شهرداری آبیک برای تبلیغات کاندیداها و همچنین فراهم شدن این فضا برای کاندیداها در شهرهای خاکعلی، قشلاق و زیاران خاطرنشان کرد: از کاندیداها و طرفداران آنها درخواست می‌شود نسبت به نصب پوسترها در نقاط غیر تعیین شده از سوی شهرداری ها خودداری کنند.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام‌های موجود در دنیا و غیرقابل مقایسه بودن با آنها به دلیل اخلاق محوری، دین محوری و اعتقادات اسلامی تصریح کرد: کاندیداهایی که خود را در بوته آزمایش قرار داده‌اند طبق قانون انتخابات، باید تبلیغات را انجام دهند و ایده‌ها و برنامه‌های خود را اعلام و در معرض و نگاه مردم قرار دهند تا مردم با آنها آشنا شوند و بتوانند گزینه خود را انتخاب کنند. در این راستا می‌طلبد کاندیداها از تخریب یکدیگر بپرهیزند و در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند نقش موثری ایفا کنند.

فرماندار آبیک مشارکت مردم این شهرستان را در انتخابات های گذشته را مطلوب دانست و گفت: هر چه میزان مشارکت بالاتر برود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر و پررنگ تر باشد موجب یاس و ناامیدی در جبهه کفر و دشمنان و مایه امیدواری دوست‌داران نظام و اقتدار کشور خواهد شد.

مددخانی اذعان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، قدرت چانه زنی دستگاه دیپلماسی کشورمان را افزایش و وسوسه ادامه تحریم‌ها و مزاحمت‌های بین‌المللی و نظامی را کاهش داده و در نتیجه، به نفع ایران و خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه های دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای منتخب مجلس پس از انتخاب شدن، باید قدر اعتماد مردم را بدانند، توضیح داد: لازم است نمایندگان مجلس در زمینه تسهیل قوانین دست و پاگیر که متوجه مردم و مسوولان اجرایی است و اصلاح برخی قوانین در حوزه‌های تولیدی، ساخت و سازها، تغییر کاربری ها و ... توجه ویژه و خاص داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه