English

فرماندار آبیک:

حوزه تولید نیازمند اصلاح ساختار است

فرماندار شهرستان آبیک گفت: حوزه واحد‌های صنعتی و تولید نیازمند اصلاح ساختار است و نواقص قوانین در راستای حمایت از تولید باید رفع و قانون با انعطاف بیشتری باید اجرایی گردد.

حوزه تولید نیازمند اصلاح ساختار است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در بازدید از چند واحد صنعتی با بیان این موضوع که در حوزه تولید خلأ هایی وجود دارد، تصریح کرد: حوزه واحد‌های صنعتی و تولید نیازمند اصلاح ساختار است و نواقص قوانین در راستای حمایت از تولید باید  رفع و قانون با انعطاف بیشتری باید اجرایی گردد.

فرماندار آبیک در بازدید از مجتمع های کشت و صنعت شهرستان ، تصریح کرد: بعضاً مجتمع های این منطقه ظرفیت بزرگ و بی بدیلی در کشور، استان و خاصه شهرستان است، نباید نادیده گرفته شود، باید تلاش گردد مسائل و مشکلات این واحد های بزرگ با کمک دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و بانک های عامل مرتفع گردد تا این واحد های بزرگ بدود دغدغه به امر تولید بپردازد. 

گفتنی است حجت اله مددخانی فرماندار در چهارشنبه های با صنعت در شهرستان آبیک و در راستای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" از شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال مستقر در بخش بشاریات، شرکت شتاب شیمی و کشت و صنعت طلاچین (باتو)  مستقر در بخش مرکزی بازدید کرد و طرح توسعه و جذب نیروی کار از برنامه های این سه واحد تولیدی فعال بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه