English

فرماندار آبیک:

دولت سیزدهم توسعه اینترنت مبتنی بر فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است

فرماندار آبیک گفت: دولت سیزدهم توسعه اینترنت مبتنی بر فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده و در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی و‌ تولیدی، رفع مشکل های مخابراتی شهرک های صنعتی این شهرستان باید در اولویت کاری مخابرات قرار گیرد.

دولت سیزدهم توسعه اینترنت مبتنی بر فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،با ریاست حجت اله مددخانی فرماندار آبیک و با حضور محمدرضا نصرآبادی رئیس مخابرات منطقه قزوین، الهیاری رئیس شرکت مخابرات شهرستان، مدیران عامل شهرک های صنعتی کاسپین ۲ و ۱ و جمعی از کارشناسان حوزه فن آوری ارتباطات و  مخابرات،  جلسه بررسی وضعیت آنتن دهی و زیر ساخت های فیبر نوری در شهرک های صنعتی کاسپین این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبیک ضمن اشاره به اجرای طرح چهارشنبه های همراه صنعت و حضور میدانی در واحد‌های صنعتی، افزود: در بازدید های بعمل آمده یکی از مشکلات مشترک صاحبان صنایع و واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی شهرستان قطع ارتباط مخابراتی زمان قطعی برق،  عدم آنتن دهی تلفن همراه و عدم دسترسی به اینترنت است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی و کسب و کارهای اینترنتی توسعه زیرساخت های مخابراتی بر بستر فیبر نوری با همکاری صاحبان صنایع باید در دستور کار مخابرات قرار گیرد.

گفتنی است فرماندار شهرستان آبیک نتیجه برگزاری این جلسه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با همکاری  واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک ها و اهتمام شرکت مخابرات استان در حوزه زیرساختی بستر فیبر نوری در شهرک های صنعتی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

گفتنی است ۴۲۰ واحد در شهرک صنعتی کاسپین  یک و ۷۰ واحد در شهرک صنعتی کاسپین دو فعال می باشند و برای انجام مطلوب امور حوزه کسب و کار نیازمند ارتقاء زیرساخت های مخابراتی هستند که باید برای رفع مشکل و در صورت نیاز به پک ها و سرویس های در بستر فیبر نوری، درخواست های خود را با معرفی نماینده به صورت مکتوب به مرکز مخابرات استان ارائه نمایند و هزینه های اولیه  طراحی طرح را پرداخت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه