English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف که در همه استان ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف که در همه استان ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است، به عنوان نماد و ویترینی است که موجب بروز و ظهور فرهنگ قرآنی می شود.

فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف که در همه استان ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اوقاف، گفت: یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار فعالیت های اجتماعی و اقتصادی، فعالیت های کشوری و بین المللی قرآن کریم است که مردم ما سازمان اوقاف را به آن می شناسند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی قرآن گفت: آنچه در زمینه فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف باید به آن پرداخت، این است که فعالیت های قرآنی به عنوان یک فعالیت دلی و با باور و اعتقاد همکاران در مجموعه اوقاف دنبال می شود. برگزاری مسابقات قرآن در مراحل مختلف، محافل قرآنی و پیگیری مباحث تربیتی و آموزش قرآن از سوی سازمان اوقاف، یکی از فعالیت های مستمر، پررنگ بوده و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام مجیدی معتقد است فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف که در همه استان ها و بقاع متبرکه در حال برگزاری است، به عنوان نماد و ویترینی است که موجب بروز و ظهور فرهنگ قرآنی می شود. این مسابقات قرآن، عاملی موثر برای جذب مخاطبان و گرایش نوجوانان و جوانان به حرفه و فعالیت های قرآنی است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن سازمان اوقاف و محافل قرآنی، مروج فرهنگ زندگی قرآنی است، تصریح کرد: مسابقات بین المللی قرآن، حد اعلای فعالیت های قرآنی است و سالهاست این توفیق برای همکاران بنده وجود دارد که در زمینه برگزاری این مسابقات فعالیت داشته باشند. خوشبختانه با توسعه فعالیت های قرآنی، پرچم قرآن در ایران اسلامی برافراشته شده است و انشالله تا روزی که نظام اسلامی پرچم را بدست حضرت حجت خواهد داد این برنامه های قرآنی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه