English

داوطلب نمایندگی مردم قزوین، آبیک و البرز تاکید کرد؛

قزوین باید مقصد گردشگری شود، نه محل گذر

داوطلب نمایندگی مردم قزوین، آبیک و البرز گفت:نامزد نمایندگی مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قزوین،‌ آبیک و البرز گفت: متاسفانه قزوین در حال حاضر به محل گذر مسافران تبدیل شده و باید این وضعیت تغییر کرده و قزوین به محل توقف و اتراق مسافران و گردشگران مبدل شود.

قزوین باید مقصد گردشگری شود، نه محل گذر
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

 

،مرتضی محمودی داوطلب نمایندگی مردم قزوین، آبیک و البرز در نشست تخصصی «نقش گردشگری در توسعه اقتصاد مینودری» که با حضور استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: مطابق آمار موجود شهر قزوین از تعداد آثار تاریخی رتبه نخست در ایران و رتبه سوم را در جهان داراست.

وی اضافه کرد: با وجود چنین ظرفیت بزرگ و خارق‌العاده‌ای متأسفانه مدیریت استان قزوین هنوز نتوانسته از آن استفاده کند و معلوم نیست چرا این ظرفیت همچنان بالقوه رها نشده و نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمی‌شود.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه عمده مردم تهران و پایتخت‌نشینان به شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز سفر کرده‌اند، گفت: با این حال اگر نظرسنجی صورت بگیرد، متوجه می‌شویم درصد کمی از تهرانی‌ها به قزوین آمده‌اند و با توجه به اینکه قزوین در دوقدمی پایتخت است، این وضعیت غیرقابل توجیه است.

محمودی با طرح این پرسش که چرا هیچ فعالیتی برای تبدیل قزوین به مقصد گردشگری صورت نگرفته است، تصریح کرد: متاسفانه قزوین در حال حاضر به محل گذر مسافران تبدیل شده و باید این وضعیت تغییر کرده و قزوین به محل توقف و اتراق مسافران و گردشگران مبدل شود.

وی ادامه داد: برای تبدیل قزوین به هدف گردشگری باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری جدی صورت بگیرد که یکی از آنها ساخت هتل‌های چهارستاره می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه