English

توسط شهرداری الوند صورت گرفت؛

‎حل مشکلات ۲۰ ساله کمربندی جنوبی

شهردار الوند گفت:در پی دریافت درخواست های متعدد شهروندان مبنی بر حل معضل ترافیک و باز شدن گره کور ترافیکی معابر شهر الوند، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی با همراهی رئیس دادگستری شهرستان البرز، دادستان شهرستان البرز و جمعی از مسئولان شهرستان، طی برگزاری جلسات متعدد با شورای کشاورزی، نسبت به حل معضل بیست ساله کمربندی جنوبی اقدام کردند.

‎حل مشکلات ۲۰ ساله کمربندی جنوبی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جواد خلج طایفه شهردار الوند در این خصوص گفت: رسالت مدیریت شهری و شورای اسلامی ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات به شهروندان عزیز الوند هست.

‎وی افزود: با توجه به اینکه در سال های گذشته شهروندان بطور مکرر خواهان بازگشایی این کمربندی و پرداخت حق السهم کشاورزان بودند، در این راستا مدیران شهرستانی و استانی جهت حل مشکل ترافیک شهری و بازگشایی گره کور ترافیک معابر اصلی، با همراهی، مساعدت، تدبیر و دستور مساعد دادستان محترم، ریاست محترم دادگستری و اعضای شورای اسلامی الوند نسبت به باز شدن این گره کور بیست ساله اقدام نمودند.

‎شهردار الوند اضافه کرد: همچنین با همراهی اعضای شورای کشاورزی که به عنوان نماینده مالکین اولیه این محور شناخته می شدند مقرر شد با همراهی و تایید صورت جلسه تنظیمی، ضمن بررسی دغدغه های دو طرف، مشکلات جاری مرتفع شوند و شهرداری با سرعت تمام نسبت به اجرا و تکمیل طرح کمربندی اقدام کند.

شهرداری الوند

مهندس ‎خلج طایفه با تاکید بر عزم مدیریت شهری جهت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه گفت: در سال جاری با همراهی صورت گرفته، تکمیل یک لاین از کمربندی بصورت جامع و کامل به اتمام رسیده و اتمام عملیات اجرایی لاین دیگر نیز در سال جدید در دستور کاری شهرداری قرار دارد که امید داریم قبل از آغاز هفته دولت این کمربندی بصورت کامل و جامع به بهره برداری برسد.

‎در پایان شهردار الوند ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای کشاورزی عنوان کرد: پروژه کمربندی جنوبی موضوعی بود که تا به امروز مورد اختلاف بود و بارها این امر به تعطیلی کار عمرانی شهرداری ختم شد. شورای کشاورزی همواره معتقد بودند حق و حقوق شان پرداخت نشده اما در نهایت مشکل مذکور با همراهی مسئولان قضایی و توافق صورت گرفته حل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه