English

در راستای تقویت و توسعه همکاری ها برای جلب سرمایه گذار صورت گرفت؛

دیدار شهردار الوند با مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری

شهردار الوند در راستای تشویق و حمایت از سرمایه گذاری و گسترش زمینه های توسعه با مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین دیدار کرد.

دیدار شهردار الوند با مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، با توجه به ظرفیت ها و‌ پتانسیل بالای شهر الوند در راستای تشویق و حمایت از سرمایه گذاری و گسترش زمینه های توسعه همکاری های مربوط به سرمایه گذاری در شهر الوند، نشستی با حضور مهندس احمدبارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین و مهندس خلج طایفه شهردار الوند، برگزار شد.

در این نشست، شهردار الوند ضمن استقبال از حضور فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در الوند و همچنین شهرصنعتی البرز، آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری آنها در این شهر را اعلام کرد.

وی در ادامه به تبیین سیاست های کلی مجموعه مدیریت شهری الوند و مدیریت شهرصنعتی البرز در تشویق و حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد مشوق ها و زمینه های  توسعه همکاری های مربوط به سرمایه گذاری پرداختند. 

در این نشست مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین ضمن ارایه گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری در استان درخصوص ظرفیت ها و پتانسیل های جذب سرمایه گذاری در خطه سبز البرز اشاره کرد. 

احمد بارگاهی با تاکید بر امکان تقویت بستر صنعت گردشگری به امکان احیای باغ پرندگان، هتل، رستوران، پارک خانواده، حضور توریست در منطقه صنعتی و مواردی از این دست اشاره نمود و خواستار مساعدت و تسهیل  بیشتر فرایند جذب سرمایه گذاری شد.

وی در انتها ضمن تقدیر از شهرداری الوند در حوزه ایجاد فرصت همکاری و مشارکت سرمایه گذاران با مجموعه مدیریت شهری و با تاکید مجدد بر حمایت همه جانبه و کامل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین از سرمایه گذاران، پیگیری و تسهیل و تسریع شرایط سرمایه گذاری را از اولویت های این دفتر برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه