English

در شهرداری الوند اتفاق افتاد؛

تقدیر جمعی ازهنرمندان الوند از خدمات و حمایت های مجموعه مدیریت شهری شهر الوند

جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی شهر الوند با حضور در سالن شهید باکری شهرداری، از تلاش ها، خدمات و حمایت مجموعه مدیریت شهری الوند در اجرا و بسط برنامه های فرهنگی و هنری در سالی که گذشت تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر جمعی ازهنرمندان الوند از خدمات و حمایت های مجموعه مدیریت شهری شهر الوند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی شهر الوند با حضور در سالن شهید باکری شهرداری، از تلاش ها، خدمات و حمایت مجموعه مدیریت شهری الوند در اجرا و بسط برنامه های فرهنگی و هنری در سالی که گذشت تقدیر و تشکر کردند.

در همین راستا امور فرهنگی اجتماعی شهرداری در نظر دارد سالن پلاتوی تالار شهر را با شرایط مناسب جهت استفاده هنرمندان بومی شهر الوند راه اندازی نماید.

هنرمندان می‌توانند طرح و ایده های خلاقانه هنری خود را برای اجرا  در زمینه موسیقی با همکاری انجمن موسیقی ،نمایش با همکاری انجمن نمایش ،طراحی و نقاشی،تجسمی ،ادبی،به شهرداری واحد امور فرهنگی ارائه نموده و مدیریت شهری را در راستای فعالیت‌های فرهنگی  کمک نمایند بهترین طرح ها با مطرح شدن در کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا شهر اجرایی خواهد شد.

یک رویداد جذاب برای هنرمندان نمایش برگزاری اولین جشنواره تاتر صنعت در شهر الوند برگزاری جشنواره موسیقی اقبال،در رشته های مختلف،خوانندگی سنتی،پاپ،گروه نوازی،سرود،و...جشنواره عکس الوند در گذر زمان از جمله برنامه های شهرداری الوند می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه