English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

برد واژگان خبرنگاران از موشک های حاجی زاده بیشتر است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در جنگ‌نرم باید میدان نبرد را بشناسیم، برد واژگان شما از موشک های حاجی زاده بیشتر است همچنان که دشمن برای تمام طرح های خود یک پیوست رسانه ای در میدان عمل پیاده می کند.

برد واژگان خبرنگاران از موشک های حاجی زاده بیشتر است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی لاله برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک میلاد قمر بنی هاشم(ع) و روز پاسدار بیان کرد: هر کسی که از دین خدا پاسداری کند پاسدار است، اگر روز پاسدار در تقویم ایران ثبت نمی شود افرادی که در غربت از دین خدا حفاظت می کردند چه می شد. 

شهیدان پر افتخار دفاع مقدس و شهدای بیداری اسلامی همانند شهید همدانی سردار سلیمانی با ولایت پذیری در مسیر یاری دین خدا قدم برداشتند.

 وی با اشاره به جایگاه شخصیت ابوذر در دوران ولایت امیرالمومنین(ع) افزود: درست زمانی که تمام شهر را خفقان گرفته و اصحاب را تبعید می کنند، ابوذر دائم در کنار امیرالمومنین بوده که فرزندان امیر مومنان وی را عمو خطاب می کردند. در طی سالیان متمادی چه بر فرزندان رسول خدا و ابوذر گذشت که هیچ کس برای بدرقه و تماشای ابوذر نیامد و امام حسین(ع) فرمود؛ دعوای بین ابوذر و معاویه جنگ حق و باطل است. معاویه برای دنیای باطلش ایستاده و شما برای دین و آخرت ایستاده اید.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد:امروز همه دنیای کفر در برابر اسلام حق ایستاده است، از نظر جغرافیا جنگ و جبهه نزدیک هم هستند و در حقیقت هیچ مرزی وجود ندارد و مرزهای گذشته شکسته شده است. سلاح و برد موشک تعیین کننده نیست. ما در میدانی با انها می جنگیم که رسانه های قوی تر از ما دارند. ما با اصحاب رسانه حق با حداقل امکانات و اراده های پولادین به نبرد می رویم و‌ با تولید محتوا دشمن را به چالش می کشیم.

 فرمانده سپاه استان قزوین تبیین کرد: در جنگ‌نرم باید میدان نبرد را بشناسیم. برد واژگان شما از موشک های حاجی زاده بیشتر است همچنان که دشمن برای تمام طرح های خود یک پیوست رسانه ای در میدان عمل پیاده می کند.

وی تشریح کرد: ما با باور هایمان به میدان می آییم و این باورها و حضورها هرگز پایانی ندارد زیرا گنجینه بی انتهاست. طراحان و اجرا کنندگان جنگ جهانی رسانه ای علیه ایران شرمنده و روسیاه شده اند. اصحاب رسانه انقلاب باید از پس فضای غبار آلود و فتنه انگیز، حق را نمایان و به مردم معرفی کند. دشمن با ایجاد غبار فتنه به دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به مردم ایران است.

سردار آتانی در پایان عنوان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال تحریم انتخابات و عدم حضور مردم بودند که با حماسه ۲۲بهمن سیلی محکمی خوردند. دشمن همه ظرفیت خویش را به میدان آورده است تا شکست های گذشته خویش را در ۱۱ اسفند جبران کند. با هوشمندی شورای نگهبان و سایر قوا، بحث رقابتی شکل گرفت و قطعا سلامت و امنیت انتخابات تا حداکثر ممکن تضمین می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه