English

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رهبر معظم انقلاب اداره کننده یک جنبش عظیم در دنیاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:اشراف کامل مقام معظم رهبری بر علوم مختلف و رصد برنامه هایی که در دنیا در حال اجراست، نشان دهنده اداره این امر است که رهبر معظم انقلاب اداره کننده یک جنبش عظیم در دنیاست.

رهبر معظم انقلاب اداره کننده یک جنبش عظیم در دنیاست
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به مولفه های برجسته شخصیتی مقام معظم رهبری بیان کرد: ما در معرفی این مولفه های برجسته شخصیتی به نسل جوان به خوبی عمل نکردیم و مغفول ماندن این امر به دلیل کم کاری از سوی متولیان امر می باشد.

وی با اشاره به سخنان آیت اله مصباح یزدی در خصوص رهبر معظم انقلاب گفت: اگر بگوییم شکر و سپاس ما در مقابل نعمت های خداست، قطعا در مقابل نعمت های بزرگ شکرگزاری بزرگترین نیاز است و یکی از بزرگترین نعمت های خداوند حکومت الهی است که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد. 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: شخصیت های نظام دینی و کشوری زیادی در جامعه اسلامی ما وجود دارد که در خصوص رهبر معظم انقلاب سخنان ماندگاری بیان کرده اند که می توان به فرمایشات امام راحل و دیگر علمای بزرگ کشور اشاره کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر علوم قرآنی اشراف بالایی در علوم سیاسی و دیگر علوم دارند. رصد برنامه هایی که در دنیا در حال اجراست، نشان دهنده اداره این امر است که رهبر معظم انقلاب اداره کننده یک جنبش عظیم در دنیاست و در عین حال تخصص ویژه ای در بخش های مختلف همچون امور نظامی، مباحث اقتصادی دارد. 

وی افزود: همچنان که به اذعان برخی رؤسای جمهور کشورهای مختلف؛ ایده اقتصاد مقاومتی رهبر ایران را بارها مطالعه کرده و بر اساس آن برنامه نوشتند. 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به دیدار سعد حریری تصریح کرد: امروز لبنان همان عروس منطقه است که دشنه حزب اله در دست اوست و چشم هر کسی که بخواهد به آن طمع ورزی داشته باشد را در می آورد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: کوفی عنان دبیرکل سازمان ملل عنوان می کند که؛ من با شخصیت های مختلف سیاسی و مذهبی دنیا ارتباط داشتم اما وقتی با رهبر ایران دیدار کردم در عین حال که در اوج یک رهبر معنوی است یک رهبر سیاسی نیز می باشد. ایشان سوالاتی در مورد کشور من می پرسیدند که من که متولد آنجا بودم از آن بی خبر بودم. آنجا بود که من پیش خودم به دنیا بد گفتم که چرا با وجود چنین شخصیتی، کسی مثل من دبیر کل سازمان ملل است. 

وی اضافه کرد: ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب به گونه ای است که حتی دشمنان ما به این ویژگی های برجسته شخصیتی اذعان دارند. یکی از سیاست مداران آمریکایی بیان می کند که ما ماه ها بر علیه جمجهوری اسلامی برنامه ریزی می کنیم و رهبر جمهوری اسلامی با یک سخنرانی نقشه های ما را بر هم می ریزد. 

حجت الاسلام یوسفی در ادامه عنوان کرد: در نگاه رهبر معظم انقلاب خانواده جایگاه ویژه ای دارد و نسبت به خانواده اوج احترام را دارند. کسب حلال و دقت در استفاده از اموال از دیگر خصوصیات مقام معظم رهبری است که تمام اعضای خانواده ایشان نیز به تبعیت از ایشان این خصوصیات را عملا اجرا می کردند. 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان اظهار کرد: محبوبیت رهبر معظم انقلاب از مرزهای ایران گذشته و در سراسر جهان مردم زیادی از ادیان مختلف جزو علاقمندان ایشان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه