English

رییس شورای شهر محمدیه خبرداد:

اضافه شدن ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابه جایی شهروندان

رییس شورای شهر محمدیه گفت:خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل در مهرگان صورت گرفته و با اضافه شدن این ناوگان مشکلی در جابه جایی شهروندان نخواهیم داشت.

اضافه شدن ۱۰ دستگاه اتوبوس جهت جابه جایی شهروندان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسن فرخ رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در دیدار چهره به چهره با شهروندان در مسجد نبی اکرم( ص) ضمن ارائه عملکرد شورا و شهرداری در زمینه های عمرانی،خدماتی،فرهنگی و فضای سبز در راستای شفافیت ، در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص کمبود اتوبوس در مهرگان و بروز مشکلات گفت:با پیگیری شهردار و مدیرعامل سازمان حمل و نقل و حمایت اعضای شورا به امید مقدمات خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل در مهرگان صورت گرفته و با اضافه شدن این ناوگان مشکلی در جابه جایی شهروندان نخواهیم داشت.

وی اشاره کرد:علاوه بر خرید ،نوسازی اتوبوس ها نیز در دستور کار سازمان حمل و نقل قرار گرفته و این موضوع هم میتواند خبر خوبی برای شهروندان باشد.

 وی همچنین در خصوص تخصیص اتوبوس برای جابه جایی شهروندان مهرگان جهت شرکت در فریضه نماز جمعه خاطر نشان کرد:سازمان حمل و نقل جهت جابه جایی شهروندان مهرگان اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و هر هفته ۲ دستگاه اتوبوس جهت جابه جایی شهروندان برای  شرکت در فریضه نماز جمعه اختصاص داده و در صورت نیاز قابل افزایش نیز خواهد بود.

 رییس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:ما منکر وجود مشکلات و معضلاتی نیستیم و  تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد تا مشکلات حل گردند.

فرخ  در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی های محمدیه به مهرگان گفت :هیچگونه افزایش قیمتی در این خط نداشته ایم و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند به سازمان حمل و نقل همگانی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه