English

شهردار محمدیه:

طرح مراجعه خادم به مخدوم و اطلاع از مطالبات شهروندان نهادینه شود

شهردار محمدیه گفت:حضور مدیران شهرداری در همه محلات می‌تواند اثر مطلوبی در اجرای این طرح و رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.

طرح مراجعه خادم به مخدوم و اطلاع از مطالبات شهروندان نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری محمدیه در دیدار چهره به چهره با شهروندان مهرگان که در دفتر ناحیه شهری مهرگان برگزار گردید، به بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت.

وی عنوان کرد: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است.

وی عنوان کرد: در این دیدارها می‌توان مشکلات شهروندان در حوزه مدیریت شهری را بررسی را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرارداد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد.

شهردار محمدیه با بیان اینکه امروز رویکرد مدیریت شهری توجه به مطالبات شهروندان است ، با تکیه‌ بر برنامه‌ریزی برای دیدارهای چهره به چهره و بازدیدهای محله‌ای به‌ عنوان راه‌حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی، این رویه به‌ سرعت در مدیریت شهری نهادینه می‌شود.

پیری تأکید کرد:حضور در مناطق صرفاً به این دلیل است که در کنار مدیران باشیم و دستورات و مکاتبات برای اجرای اقدامات در مناطق در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد و این مدیران هستند که بیشترین مسئولیت را در اجرای فعالیت‌های و اقدامات در منطقه را دارند.

شهردار محمدیه در  ادامه صحبت‌های خود در خصوص اجرای طرح «مراجعه مخدوم به خادم و محراب خدمت» گفت:حضور مدیران شهرداری در همه محلات می‌تواند اثر مطلوبی در اجرای این طرح و رفع مشکلات شهروندان داشته باشد.

وی اضافه کرد:اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان پیوست فرهنگی داشته باشد.

شهردار محمدیه1

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه اولویت‌ پیشروی مدیریت شهری انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های خوب عمرانی باید در زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی نیز پیشرو باشیم.

پیری اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین روش‌ها جهت رسیدن به انضباط شهری و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری شهر دانست.

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه مدیریت شهری فعلی مصمم است که اقدامات عمرانی علاوه بر رفع مشکلات شهروندان پیوست فرهنگی داشته باشد، افزود: باید ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بیش از بیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه