English

شهردار محمدیه:

شهر محمدیه در بحث زیرساختهای فرهنگی و هنری بسیار محروم است

شهردار محمدیه با اشاره به محرومیت این شهر در زمینه زیرساختهای فرهنگی و هنری گفت: یکی از مهمترین درخواست های ما از اداره ارشاد استان، ایجاد زیرساخت های فرهنگی و کمک به احداث سینما و کتابخانه در شهر محمدیه است.

شهر محمدیه در بحث زیرساختهای فرهنگی و هنری بسیار محروم است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد پیری شهردار محمدیه در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که با محوریت بررسی مشکلات شهرستان البرز برگزار شد؛ بیان کرد: محمدیه دارای دو کتابخانه است که یکی از آن توسط شهرداری احداث شده و کتابخانه دوم به صورت استیجاری است لذا درصدد آن هستیم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین این مشکل را مرتفع کنیم.

وی افزود: کتابخانه یکی از زیرساخت های فرهنگی مهم است لذا شهرداری محمدیه مصمم به تقویت و توسعه این حوزه می باشد.

شهردار محمدیه تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به مباحث فرهنگی از دوران کودکی و دانش آموزی، در صورت همکاری آموزش و پرورش کاملا آماده مشارکت در این حوزه هستیم. 

وی عنوان کرد: برنامه های خوبی در زمینه ارتقای سطح شهروندی داریم به طور مثال حمل و نقل عمومی شهر محمدیه رایگان است که در داخل اتوبوس ها با نصب مانیتور برای انجام فعالیت های فرهنگی تلاش می کنیم.

پیری خاطرنشان کرد: در مقوله ترویج فرهنگ حجاب در این شهر نمایشگاه ها و همایش هایی برگزار شده همچنین در جهت تشویق بحث فرزندآوری ارائه تخفیف به این خانواده ها برای بحث صدور پروانه ساختمانی و پرداخت ۱۰ میلیون تومان پاداش به همکارانی که صاحب فرزند می شوند پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: شهر محمدیه در بحث زیرساخت های فرهنگی و هنری بسیار محروم است در حالیکه جمعیت این شهر با مهرگان مجموعا ۱۵۰ هزار نفر می باشد و باید شرایط مناسبی جهت کشف و پرورش استعدادها همچنین احداث سالن های چند منظوره فرهنگی و هنری فراهم شود و شهرداری محمدیه در این بخش هم آمادگی همکاری با اداره ارشاد را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار  به بهزیستی برای جمع آوری معتادان متجاهر، اختصاص مکان برای فعالیت تشکل های مردمی جهت برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی از جمله اقدامات شهرداری محمدیه برای پیشگیری از اعتیاد است.  

وی در پایان گفت: یکی از مهمترین درخواست های ما از اداره ارشاد استان، ایجاد زیرساخت های فرهنگی و کمک به احداث سینما و کتابخانه در شهر محمدیه است همچنین در راستای اهداف نظام و انقلاب جریان سازی فرهنگی شود ما نیز در شهرداری محمدیه در این جریان نقش آفرینی موثری خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه