English

مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه:

اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات شهرداری می تواند به پیشرفت بیشتر شهر کمک کند

مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه گفت:اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری و شورای اسلامی بسیار مهم است و می تواند به پیشرفت بیشتر شهر و رفع دغدغه شهروندان کمک کند.

اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات شهرداری می تواند به پیشرفت بیشتر شهر کمک کند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سید روح الله موسوی مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه در این باره  گفت:اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری و شورای اسلامی بسیار مهم است و می تواند به پیشرفت بیشتر شهر و رفع دغدغه شهروندان کمک کند.

وی افزود: حوزه فعالیت روابط عمومی با رعایت اصل صحت، دقت و سرعت بسیار حساس و اثرگذار است.

موسوی بیان کرد: انعکاس اخبار و فعالیت‌های انجام شده شهرداری و شورای اسلامی شهر توسط واحد روابط عمومی در بهره‌وری سیستم و کیفیت کار شهرداری و مدیریت شهری تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه بیان کرد: رسالت مهم روابط عمومی آگاهی بخشی است ،فلذا اطلاع‌رسانی درست و به موقع اخبار به شهروندان در تحقق اهداف عالیه شهرداری و شورای شهر موثر واقع خواهد شد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی خاصه در حوزه شهرداری و شورای اسلامی حلقه اتصال بین مدیران و شهروندان است و وظیفه خطیری را در مسیر تحقق اهداف عالیه مدیریت شهری بر عهده دارد.

موسوی یادآور شد: به همین منظور در نظر داریم تا اخبار و اطلاعات شهرداری را به صورت روزانه و مستمر در اختیار شهروندان قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه