English

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان قزوین:

بیش از یک میلیون پیامک برای مشترکان قزوینی ارسال شد

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان قزوین از ارسال بیش از یک میلیون پیامک با موضوع تاکید بر مصرف بهینه و ایمن گاز برای مشترکان قزوینی در آذر ماه خبر داد.

بیش از یک میلیون پیامک برای مشترکان قزوینی ارسال شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حسین فرامرزیان مدیر بهره برداری شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: در آذرماه امسال بیش از یک میلیون و صد هزار پیامک با موضوع مصرف بهینه، برای مشترکین گاز استان ارسال شده و روند ارسال پیامک تا پایان فصل سرد سال با هدف کاهش مصرف گاز و اطلاع‌رسانی پاداش صرفه‌جویی برای خوش مصرف‌های خانگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شرکت گاز استان قزوین در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، از ظرفیت بسترهای مختلف اطلاع‌رسانی استانی از جمله شبکه‌های محلی صداوسیما، شبکه‌های مجازی، استفاده از ظرفیت بیلبوردها، ارسال بنرهای حاوی نکات مربوط به مصرف ایمن گاز برای بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و... به‌منظور آگاه‌سازی مشترکین و مصرف صحیح و ایمن گاز اقدام کرده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان قزوین همچنین ادامه داد: جلسات کمیته سوخت زمستانی همه‌روزه در شرکت گاز برگزار می‌شود و در این نشست‌ها اعضای کمیته، ضمن ارائه گزارش مصرف روز گذشته به رصد مصرف هر روز پرداخته و تجربیات خود را در راستای بهبود مستمر و پایداری جریان گاز مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌دهند.

فرامرزیان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز باید به‌ویژه در ساختمان‌های دولتی کنترل شود، گفت: رعایت کامل مصوبات ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح ضروری است؛ از این‌رو روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری باید رعایت شود و وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل حتماً باید خاموش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه