English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

موفق به کاهش ۲ میلیون مترمکعب گاز مصرفی شدیم

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از کاهش بیش از دو میلیون مترمکعب گاز طبیعی خبر داد.

موفق به کاهش 2 میلیون مترمکعب گاز مصرفی شدیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور در جلسه‌ای که در حاشیه بازدید استاندار قزوین و مدیر منطقه ۳ عملیات خطوط انتقال گاز از ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره برداری خطوط انتقال گاز شماره دو قزوین در منطقه لیاء برگزار شد، گفت: با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی و مشارکت مشترکان صنعتی و خانگی توانستیم مصرف گاز را بیش از دو میلیون مترمکعب کاهش دهیم و این روند با کمک مردم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این جبهه کاری همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی برای تثبیت فشار گاز و تداوم توزیع گاز استان‌های شمال و غرب کشور تلاش می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از ناترازی ۳۰۰ میلیون مترمکعبی گاز کشور در سال جاری خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم با مدیریت بهینه مصرف در بخش خانگی و صنعتی به‌ویژه در صنایع پتروشیمی، فولاد و سیمان این ناترازی را جبران و تأمین کنیم.

حجتی‌پور اضافه کرد: اعتقاد داریم گاز به خودی خود خلق ارزش نمی‌کند بلکه مدیریت مصرف به آن ارزش می‌دهد از همین‌رو تلاش داریم تا امسال نیز تأمین گاز خانگی و صنعت با کمترین وقفه انجام شود.

در ادامه حجتی‌پور به همراه استاندار قزوین از بخش‌های مختلف ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز قزوین بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه