English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

انجام بیش از ۱۴۰۰ مورد پایش دمای گاز ادارات در استان قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش دمای گاز ادارات و سازمان‌های دولتی در استان خبر داد و گفت: طبق نخستین گزارش مجریان طرح پایش مصرف گاز، از ابتدای آذر ماه، 1474 مورد پایش انجام شده است.

انجام بیش از 1400 مورد پایش دمای گاز ادارات در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین هدف اصلی این طرح را فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن اصول مصرف بهینه گاز در جامعه خواند و گفت: در بحث مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی طبعا از مدیران و کارکنان دولت انتظار بیشتری می‌رود.

وی بر رعایت اصول صحیح مصرف در همه اماکن به‌ویژه در ادارات دولتی تأکید کرد و گفت: شرکت گاز قزوین با اجرای این طرح‌ به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مصرف مبتنی بر صرفه‌جویی، ارائه و ترویج راهکارهای مناسب مصرف بهینه گاز در جامعه به‌ویژه در بین مدیران و کارمندان است.

حجتی‌پور با بیان اینکه طرح پایش در سال‌های گذشته نیز به‌صورت مستمر اجرا شده و تأثیرات مثبتی در فرهنگ‌سازی مصرف گاز و صرفه‌جویی آن در ادارات و سازمان‌ها داشته است، اذعان داشت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم گامی در ایجاد شبکه پایدار گاز در روزهای سرد سال برداریم.

وی همچنین با اعلام هشدار قطعی گاز به سازمان‌های خاطی تأکید کرد: در صورت عدم رعایت اصول مصرف بهینه گاز در ارگان‌های مختلف، علی‌رغم توجیه و اخطار قبلی مأموران پایش مصرف گاز، با سازمان‌های خاطی طبق قانون برخورد خواهد شد.

 حجتی‌پور در پایان با اشاره به اینکه مأموران و کارشناسان پایش مصرف گاز استان به‌عنوان نماینده شرکت گاز استان با رعایت ادب و احترام به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کرده و ضمن بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد آنان، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند، گفت: از ادارات و سازمان‌ها نیز انتظار داریم همکاری‌های لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه