English

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

برای توسعه گردشگری قزوین نیازمند ساخت سریال و تولید مستند هستیم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت:ساخت سریال و مستند و پخش آن از طریق فضای تلویزیون و صداو سیما می تواند در توسعه گردشگری و تقویت صنعت توریسم قزوین موثر باشد.

برای توسعه گردشگری قزوین نیازمند ساخت سریال و تولید مستند هستیم
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین در جلسه این کمیسیون در سخنانی با بیان اهمیت استفاده از فضای رسانه و تلویزیون برای توسعه گردشگری قزوین اظهار کرد: ساخت مستندها و فیلم هایی از طبیعت، حیات وحش، تاریخ، تمدن، فرهنگ و آداب و رسوم قزوین کمک شایانی در شناساندن استان  و ایجاد شور و اشتیاق گردشگران خارجی و داخلی  می کند. 

 وی افزود: یکی از محورهای مهم در برنامه پنج ساله سوم شهرداری رویکرد گردشگری و توجه به این مساله بود و لذا ضرورت دارد تا تاریخ فراموش شده قزوین در همه بخش ها را احیا نماییم . 

 اللهیاری با بیان اینکه باید در این دوره از شورا حرف تازه ای برای گفتن داشته باشیم خاطر نشان کرد: در این راستا تاکنون چندین جلسه برای تولید مستند ایرانگرد با آقای جواد قارایی  و ساخت سریال با کارگردان مطرح سریال "نون خ" داشته ایم  که بتوانیم اتفاقات خوبی را دراین حوزه رقم بزنیم. 

  وی تاکید کرد: درصورت تحقق و عملیاتی شدن تولید مستند وفیلم می توانیم درآینده ای نزدیک تاثیر گذاری آن ها را در توسعه و رونق صنعت توریسم و گردشگری ببینیم . 

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت پیرامون مساعدت شهرداری برای خرید سیستم صوتی مسیر راهپیمایی گفت: شهروندان بسیاری از وضعیت سیستم صوتی در مسیر راهپیمایی در مناسبتهای ملی ومذهبی نارضایتی داشتند لذا لایحه مساعد یک و نیم میلیارد تومانی شهرداری برای خرید سیستم صوتی با کیفیت به شورا ارایه شد که با آن موافقت صورت گرفت . 

 اللهیاری همچنین در ابتدای سخنانش در این جلسه یاد وخاطره شهدای عملیات کربلای چهار را که رزمندگان استان قزوین در آن نقش بسزایی داشتند را گرامی داشت  و خواستار توجه به برگزاری یادواره شهدا و پاسداشت خاطرات و یاد شهدا و بازگویی عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه