English

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین خبرداد:

مناسب سازی پیاده رو ها برای افراد ناتوان و معلولان

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین،درجلسه علنی شورا خواستار توجه به مناسب سازی شهر و پیاده روها برای افراد ناتوان، سالخورده و معلولین شد.

مناسب سازی پیاده رو ها برای افراد ناتوان و معلولان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین،درجلسه علنی شورا خواستار توجه به مناسب سازی شهر و پیاده روها برای افراد ناتوان، سالخورده و معلولین شد.

وی گفت: ردیف بودجه عملیاتی مناسب در توسعه عدالت اجتماعی در خدمات شهری برای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهر ضروری است که این امر موجب تسهیل امور عزیزان ذینفع می شود، مضاف بر اینکه مدیریت شهری ناخواسته  به لحاظ شرایط ناایمن و نامناسب به آمار معلولین  اضافه ننماید.

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه با اشاره به طرح لایحه شیوه نامه واگذاری غرف سعدالسلطنه گفت:هنور نتوانسته ایم تصمیم درستی برای این مجموعه تاریخی فرهنگی و گردشگری اتخاذ کنیم. 

وی افزود: این بنا جاذبه های زیادی برای گردشگر دارد و از سوی دیگر باید بتوانیم برای واگذاری غرفه های آن متناسب با کاربری آن برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

اشدری خاطر نشان کرد:بایدشرایط واگذاری غرفه  ها به گونه ای باشد که تمامی هنرمندان شاخص که همگی از افتخارات قزوین پایتخت خوشنویسی هستند  در این مجموعه غرفه اهدایی و رایگان داشته باشند. 

 وی با اشاره به عنوان پایتخت خوشنویسی قزوین خواستار توجه به  هنرمندان و اساتید این هنر در مجموعه سعدالسلطنه شد و افزود:این مجموعه به لحاظ گردشگری برایمان مهم است و در این راستا نیز هزینه های زیادی شده است پس لازم است تا اساتید و هنرمندان بنام خوشنویسی در این مکان فرهنگی تاریخی غرفه ای داشته باشند و کارهایشان درمعرض دید گردشگران و بازدید کنندگان قرار گیرد. و گردشگران چهره به چهره با فعالیت‌های هنری این عزیزان آشنا شوند و موجبات گردشگری هنر خوشنویسی فراهم گردد . 

 رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار تشکیل کمیته خاص  مبحث گردشگری برای تدوین برنامه در کنار سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه