English

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین خواستار توجه مدیریت شهری قزوین به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای عمومی شد.

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: علی رغم همه توصیه هاو تذکرات اعضای شورای شهر و پیگیریهای مدیر کل انجمن کتابخانه های استان قزوین در خصوص نیم درصد سهم قانونی این نهاد مهم فرهنگی به درستی و کامل محقق نمی شود و در شورای ششم نیز بارها متذکر شده ایم.

وی افزود: سهم نیم درصدی از محل درآمدهای عمومی ۱۰۰ درصد قانونی است و از آنجایی که تمامی درآمد و هزینه های انجمن کتابخانه ها اعم از جاری و عمرانی از همین محل انجام می شود، ضرورت دارد تا برای بودجه بندی و برنامه های آتی و توسعه فعالیتهای  این نهاد وصول این نیم درصد از محل درآمد تحقق یابد.

 اشدری با اشاره به اینکه سهم نیم درصدی از درآمدهای شهرداری به کتابخانه ها باید به موقع پرداخت شود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رقم جزو بیت المال بوده و متعلق به توسعه فرهنگی و عمرانی شهر دوستدار کتاب می باشد  می توان با نگاه کارشناسانه قبل از اینکه به حساب خزانه واریز شود سهم کتابخانه ها به موقع اختصاص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه