English

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین :

فرهنگسرای اهل بیت (ع) و مداحی در شهرداری قزوین راه اندازی شود

رییس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین گفت:مدیریت شهری قزوین می تواند یکی از فرهنسگراهای تحت مدیریت خود را با عنوان اهل بیت(ع) و مداحی در اختیار کانون مداحان استان قرار دهد.

فرهنگسرای اهل بیت (ع)  و مداحی در شهرداری قزوین  راه اندازی شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان  و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس و اعضای کانون مداحان استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک و گرامی داشت روز بسیج ، به تمام بسیجیان ، مداحان بسیجی و اصحاب  رسانه حاضر در جلسه ، اظهار کرد: ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) و ائمه اطهار است و ضرورت دارد تا از کسانی که در عرصه ستایشگری و مداحی فعالیت دارند حمایتهای شایسته ای صورت گیرد.

وی گفت : مداحان هر روز، هر فصل و هر دوره و همه ساله می توانند رویدادهای مهم تاریخ را به رویدادهای بزرگ و تاثیر گذار و ماندگار تبدیل کنند و در اذهان عمومی که پای دل و پای منبر آنها می‌نشینند، تاثیر گذار باشند،  پس رسالت مهمی را عهده دارند . می‌توانند حال دل ، نسل امروز و نسل های آتی را ولایی و اهل بیتی و از این چشمه ی الهی سیراب ‌کنند.  وقتی چنین باشند مزدشان را از خدا گرفته اند .

اشدری ادامه داد:  یکی از اهداف ما هم همین است فراهم کردن شرایط تربیت فرزندان ولایی و اهل بیتی که سرآغاز رستگاری و پیشرفت و سرآمد و متعالی شدن است . آنچه که امروز در علم آموزی و مهارت آموزی پیوست لاینفکی محسوب می شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اینکه هر روز صاحبی دارد و امروز هم متعلق به  دخت گرامی امام علی( ع) و خانم فاطمه( س) ، حضرت زینب کبری (س) شیر زن تاریخ است که اسلام ره  با نام امام حسین (ع )در کربلا جاودانه ساخت . انشا الله مصوبات شورا و تعهدات امروز  نسبت به مشارکت و همراهی مدیریت شهری نسبت جامعه فرهنگی و مذهبی مداحان به تاریخ مبارک میلاد اسوه صبر و ایثار و مهربانی خانم زینب کبری (س مهر ) تائید و رقم بخورد .

 اشدری خاطر نشان کرد: تشکیل خانه مداحان و یا اختصاص یکی از فرهنگسراهای شهرداری به عنوان فرهنگسرای اهل بیت(ع) خواسته زیادی نیست لذا با مجموعه کانون مداحان هماهنگ و همراه هستیم تا  در حوزه زیر ساخت بتوانیم مثمر ثمر باشیم و حرکت ماندگاری را در شورای ششم ثبت نماییم. 

  وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت روز پرستار ، فرشتگان سفید پوش و تبریک این روز به همه پرستاران عزیز شهر قزوین تصریح کرد: از همه عزیزانی که در کنار ما برای مراسم تجلیل از پرستاران همراه بودند، تقدیر می کنم و ضمن تبریک این روز یاد شهدای پرستار علی الخصوص شهدای غزه که این روزها مظلومانه در کنار کودکان و مادران فلسطینی آسمانی می شوند را گرامی می داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه