English

رییس شورای شهر قزوین:

حمل ونقل پویا و روان از بستر های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها است

رییس شورای اسلامی شهر گفت: حمل ونقل پویا و روان از بستر های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها است.

حمل ونقل پویا و روان از بستر های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم تجلیل از خانواده شهدای حوزه حمل و نقل درون شهری قزوین گفت: حمل ونقل پویا و روان از بستر های مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها است.

وی در ادامه افزود:حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر، به لحاظ اهمیت و ضرورت موضوع، جزء دغدغه‌های اصلی مدیریت شهرداری قروین است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از کلان پروژه بزرگ کمربندی پبامبر اعظم (ص) _ آیت الله باریک بین (ره)  بخش کوچکی از خدمات مدیریت شهری در سال جاری می باشد که منجر به تسریع و تسهیل در جا به جایی در برخی نقاط پر ترافیک شهر قروین شده است.

فرمانی ادامه داد: کاهش ۲۵ درصدی ترافیک، روان سازی در سایر تقاطع های پر تردد شهر، کاهش  استهلاک خودرو و روانی سفر تاکسی و اتوبوس، بهساری و نوساری حمل و نقل عمومی، اصلاح خطوط ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر از جمله اقدامات مدیریت شهری در راستای رضایت شهروندان، رانندگان و بهره برداران بوده است.

وی حمایت از تعاونی تاکسیرانان، افزایش کرایه تاکسی جهت کاهش رفع مشکلات رانندگان به منظور  افزایش بهره وری و کارایی رانندگان تاکسی، افزایش پهنای باند خدمت گذاری در حوزه حمل و نقل تنها بخشی را از اقدامات مدیریت شهری در  راستای حمایت از قشر زحمتکش راننده برشمرد.

فرمانی در پایان خاطرنشان کرد: برای تصمیم گیری، سیاست گذاری و خدمات رسانی بهتر به رانندگان و شهروندان در حوزه حمل و نقل؛ می توان با نیازسنجی از اقشار مختلف جامعه، در قالب بودجه ۱۴۰۳ به نیازها و درخواست های شهروندان در پاسخ درست و قابل اجرا داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه