English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تقویت اتاق اصناف کشاورزی به توسعه بخش کمک می کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :ایجاد اتاق اصناف بخش کشاورزی می تواند بر تسریع در نحوه ارائه خدمات مربوط به کشاورزان و مردم و پاسخگویی مناسب نقش مهمی داشته باشد.

تقویت اتاق اصناف کشاورزی به توسعه بخش کمک می کند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست اصناف کشاورزی که با حضور اعضای اتاق اصناف شهرستانهای تابعه برگزار شد گفت: ایجاد اتاق اصناف بخش کشاورزی می تواند بر تسریع در نحوه  ارائه خدمات مربوط به کشاورزان و مردم و پاسخگویی مناسب نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود:صداقت، شفافیت و تلاش بایستی همواره سرلوحه امورات اتاق اصناف و تشکلهای بخش کشاورزی بمنظور پیشبرد اهداف بخش باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  بیان داشت:مدیریت بخش کشاورزی به تدریج به سمت واگذاری به اتاق اصناف و اتحادیه ها حرکت خواهد کرد بنابراین بایستی از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

وی اضافه کرد:۹۳ درصد بخش کشاورزی توسط بخش خصوصی اداره می شود و اتاق اصناف کشاورزی می تواند بعنوان تسهیل گر و پاسخگویی مناسب برای مردم باشد و این مهم بایستی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:استان قزوین با داشتن انجمن خبرگان کشاورزی و مجموعه اتحادیه های زیر بخش کشاورزی شمای کلی از تشکلهای فعال در سطح استان محسوب می شوند که با توانمندی و ظرفیت خوبی که از فعالان اتاق  اصناف کشاورزی استان سراغ دارم می توانند در اتاق اصناف کشاورزی کشور نیز نماینده ای داشته باشند.

در ابتدای این نشست اعضای اتاق اصناف کشاورزی شهرستانهای تابعه گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان خود را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه