English

رییس شورای شهر محمدیه:

خدمت گذاری به شهدا و خانواده معظم شهدا از توفیقات شورای اسلامی شهر محمدیه است

رئیس شورای شهر محمدیه گفت: شورای اسلامی شهر در راستای اعتلای نام شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای مدافع حرم و زنده ماندن نام آنها تلاش می کند.

خدمت گذاری به شهدا و خانواده معظم شهدا از توفیقات شورای اسلامی شهر محمدیه است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حسن فرخ رئیس شورای شهر محمدیه در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم الیاس چگینی ،ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم گفت:اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری همواره در نکوداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پیشقدم بوده و اهتمام ویژه ای نسبت به بزرگداشت شهدا دارند و به این کار افتخار می کنند و این عمل را از روی صدق نیت و با اعتقاد کامل انجام می دهند.

وی اضافه کرد:موجب افتخار ما است که در خدمت مردم شریف و بزرگوار شهر محمدیه و مهرگان باشیم و خصوصا این توفیق را داشته باشیم که در کنار سایر مسئولان خدمتگذار خانواده شهدا باشیم و در راستای اعتلای نام آنها و باقی ماندن نام و زنده ماندن راه آنها تلاش کنیم و قطعا این مهم را در عمل ثابت کرده ایم و ثابت خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه خاطر نشان کرد:امیدواریم با حضور خود در شورای اسلامی به عنوان خدمت گذار حافظ خون گرانبهای شهدای عزیز باشیم .

حسن فرخ تصریح کرد:ما همه خود را خدمتگذار خانواده شهدا و طی کنندگان راه شهدا می دانیم و امیدواریم همواره این توفیق برای ما مقدر و مقرر باشد و در این راه بتوانیم گام های موثری برداریم.

وی ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای محمدیه و مهرگان گفت:بازپیرایی تصاویر شهدای گرانقدر،بزرگداشت شهدای محمدیه،نصب تابلوهای شهدا در کوچه ها و طراحی جهت نصب وصیت نامه شهدای محمدیه و مهرگان در سطح شهر در همین راستا بوده است.

حسن فرخ تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا در راستای تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر یکی از پروژه های شهرداری را به نام یکی از شهدای عزیز نامگذاری کنیم تا در این زمینه پیشقدم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه