English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

خانواده های ۴ فرزندی برای گرفتن زمین رایگان تا پایان سال اقدام کنند

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: خانوارهای ۴فرزندی برای گرفتن زمین رایگان حتما باید تا قبل از پایان سال۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام کرده باشند.

 خانواده های ۴ فرزندی برای گرفتن زمین رایگان تا پایان سال اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص بدهد.

وی بیان داشت:بر این اساس، تامین مسکن خانوار با اعطای یک قطعه زمین حداکثر به مساحت 200 متر منطبق با ضوابط به صورت رایگان و حق انشعابات و پروانه ساخت با ۷۰ درصد تخفیف به متقاضیان دارای شرایط واگذار میشود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون شرایط این خانوارها گفت:خانوارهای ۴فرزندی باید تاریخ تولد فرزندشان از ۱۳۸۲/۱/۱ به بعد  و تمامی فرزندان مجرد و زیر بیست سال و حتما باید تا پایان سال ۱۴۰۲  اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده کرده باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه