English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

۹۹مشاور املاک متخلف در استان قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک ۹۹مشاور املاک در استان قزوین پلمب و اخطار به پلمب دریافت کردند.

 ۹۹مشاور املاک متخلف در استان قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت:  اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت ، صنف مشاورین املاک ،تعزیزات حکومتی ،اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف شده است و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در تاکستان ، آبیک ،بویین زهرا ،البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۶۰ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۴۹۰ واحد گردیده است که در همین راستا ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ ۱۲ میلیارد یکصد و نودمیلیون و۵۵۰هزار  ارزش ریالی جرایم انجام شده که مبلغ ۶میلیارد ۷۷۶میلیون و۸۰۰هزار ارزش ریالی وصولی این جرایم می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در گشت مشترک و گزارش های مردمی با یکی از برج های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌نمودند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی در ادامه گفت:به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه