English

برگزاری جلسه شورای تامین مسکن استان به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن

جلسه شورای تامین مسکن استان به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن، با ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور فرمانداران، شهرداران و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای تامین مسکن استان به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های نهضت ملی مسکن در محل سالن جلسات حوزه مدیریت بحران استانداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و ضمن بررسی آخرین وضعیت مسکن در سطح استان، تصمیمات لازم جهت سرعت‌بخشی در ساخت واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن اتخاذ شد.

سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی  استان قزوین در این باره گفت: در این جلسه فرآیند تحویل واحدهای ساختمانی افتتاح شده به متقاضیان و برنامه ریزی آتی تحویل پروژه ها مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و در همین راستا تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی افزود: همچنین در خصوص تایید نهایی قیمت حیاط سازی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفتگو و تبادل نظر شد.

این مقام مسئول بیان داشت: قراردادها و نحوه ارزیابی قرارگاه امام حسن مجتبی در پروژه های نهضت ملی مسکن مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و بانک مسکن نیز در خصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات گزارشی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه