English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند.

مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین با حضور علیرضا مه‍لی نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی در گروه تنظیم و کنترل  بازار املاک و مستغلات و هیات همراه،سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و مدیران عضو این کار گروه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در  این جلسه گفت: استان قزوین بعد از شعار رییس جمهور در تامین مسکن حمایتی که از استان های پیشرو در تامین مسکن در کشور می باشیم،در این گشت توانسته است اقدامات مهمی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد:فاز دوم کار کنترل بازار املاک اگر جدی گرفته شود اتفاقات خوبی خواهد افتاد و شاهد کاهش قیمت در حوزه مسکن خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:با این ساماندهی و کنترل بازار نیاز به ساخت مسکن نیست و همین مقدار ساخت و ساز اگر در اختیار مردم قرار بگیرد کفایت می کند.

وی در ادامه اضافه کرد:هدف ما در این کار گروه کنترل قیمت و نظارت دقیق بر روی بازار املاک و شناسایی خانه های خالی می باشد و جلوگیری از ایجاد هیجان های کاذب در مسکن خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین گزارش های خود را به نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی ارائه نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه