English

استاندار قزوین:

در استان قزوین ۱۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح شد که با کیفیت بسیار بالا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است

استاندار قزوین گفت :در استان قزوین ۱۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح شده که از این تعداد ۴۰۰ واحد آن به صورت خانه‌های ویلایی و ۲ طبقه با کیفیت بسیار بالا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در استان قزوین ۱۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح شد که با کیفیت بسیار بالا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم افتتاح یکصد هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانسی در شهر مهرگان که با حضور سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و تعدادی از مسولان استانی برگزار شد،گفت : امیدواریم وزیر راه و شهرسازی هرچه سریع تر دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند که این مهم برای ما بسیار راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه حمایت سازمان ملی زمین در خصوص شهرک عظیمیه می تواند به ساخت تعداد قابل توجهی مسکن منجر شود، افزود:‌به نظر می‌رسد اگر همراهی بیشتری از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اتفاق بیفتد می‌توانیم واحدهای بیشتری بسازیم.

اعلایی اضافه کرد: هم اکنون در استان قزوین برای ساخت منازل مسکونی متقاضیان ۴۸۰ هکتار از اراضی بارگذاری شده است، شهرک‌های عظیمیه و اسماعیل آباد می‌تواند ۴۰۰ هکتار را تأمین و بسیاری از مشکلات موجود را حل کند، در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته تا تعداد واحدهای بیشتری در قالب خود مالک در قزوین ساخته شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در استان قزوین ۱۹۴۳ واحد مسکونی افتتاح شده که از این تعداد ۴۰۰ واحد آن به صورت خانه‌های ویلایی و ۲ طبقه با کیفیت بسیار بالا در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

اعلایی در ادامه بزرگترین مشکل پیش رو را تأمین زمین برای متقاضیان جدید عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش‌های صورت گرفته یک هزار هکتار در این استان خصوصا در روستاها به بافت الحاق شده که می‌تواند بخشی از این مشکلات را برطرف سازد.

نماینده دولت در استان قزوین با اشاره به ابعاد اقتصادی طرح ساخت مسکن ملی یادآور شد: آورده متقاضیان مسکن در استان قزوین ۳۲۱۴ میلیارد تومان است که این میزان در سطح ملی قابل توجه است، در واقع این مبلغ سبب شد که سرمایه های راکد مولدسازی شده و در کنار مقوله ساخت مسکن حمایت قابل توجهی در حوزه های مختلف تولید صورت پذیرد.

استاندار خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور به دلیل برگزاری منظم شورای عالی مسکن، پیگیری‌ها و دستوراتی که صادر کردند و پیگیری ویژه وزیر راه و شهرسازی برای موضوع ورود بانک ها تشکر می‌کنیم، در حال حاضر ارایه تسهیلات بانکی در استان وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر قراردادهای واحدهای مسکونی در دست ساخت با بانک‌ها بسته شده و تامین مالی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه