English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

۴٠٠ واحد مسکن ملی قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود

مدیرکل‌ راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۴٠٠ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن استان قزوین در هفته دولت به مالکان تحویل داده می شود.

۴٠٠ واحد مسکن ملی قزوین در هفته دولت به مردم تحویل داده می شود

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در آستانه هفته دولت در یک تور رسانه ای با حضور خبرنگاران استان قزوین از پروژه های  اقدام ملی مسکن بازدید به عمل آمد.

در این بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بالغ بر هزار واحد روستایی، بافت فرسوده، خودمالک، محرومین و مسکن ملی در پروژه هایی که در هفته دولت آماده بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین4

وی اضافه کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی مسکن استان قزوین در این هفته در شهر مهرگان به مالکان تحویل داده می شود که قیمت میانگین آن ۸۴۵ میلیون است و حدود از ۳۹۰ میلیون تسهیلات برخوردار است.

هاشمی بیان داشت: پیگیر هستیم تا کسانی که در تامین کامل منابع مالی مشکل دارند، مابقی مبلغ را از طریق متمم وام اعطا کنیم تا هرچه سریعتر مردم بتوانند در خانه‌های شان مستقر شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین1

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: افرادی که آورده خود را تکمیل نکرده و موجب تاخیر در اجرا می شوند باید پاسخگو باشند و بر این اساس معتقدیم مردم مشارکت داشته باشند زیرا هر پیمانکار یک ظرفیتی دارد و نمی تواند از اعتبارات خودش در این طرحها بیش از حد استفاده کند و کار با کندی صورت می گیرد.

وی گفت: ما با جدیت پیگیر امور هستیم و امروز در سطح کشور از استان های برتر در نحوه ساخت هستیم و تلاش می کنیم تا باقی واحدها به سرعت تکمیل شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین7

هاشمی بیان داشت: اگر آورده ها از سوی متقاضیان نسبت به حال حاضر کم باشد منجر به تعدیل پروژه های بعدی نیز می شود و تا کنون درصد پیشرفت پروژه ها بیشتر از آورده ها بوده است. قزوین جزء استان هایی است که ارزانترین واحد های مسکونی نسبت به سایر  استان ها را ارائه می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان

هاشمی در پایان گفت: مساحت هر واحد به طور میانگین ۱۱۰ متر است. این واحدها به صورت دو طبقه ساخته شده اند و در حال حاضر انشعابات آب و برق وجود دارد و در روز تحویل کنتور برق نصب می شود. همچنین انشعاب گاز به دلیل تقاضای نصب پکیج از سوی متقضاییان بعد از تایید سازمان نظام مهندسی نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه