English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

مشاورین املاکی که کد رهگیری ثبت نکنند پلمب خواهند شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک چنانچه مشاورین املاک اقدام به ثبت کد رهگیری نکرده باشند پلمب خواهند شد.

مشاورین املاکی که کد رهگیری ثبت نکنند پلمب خواهند شد

سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج قزوین با اعلام این خبر گفت:  اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت ، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی،اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در بازدید روزانه در شهر قزوین طی ۳۹ فقره گشت از ۹۵ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۳۵ پرونده برای مشاورین دارای تخلف شده و ۴۰واحد پلمب شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در تاکستان ، آبیک ،بویین زهرا مهرگان ، الوند و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۳۳ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۳۶۱ واحد گردیده است که در همین راستا ۵۲ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۷ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

هاشمی در پایان گفت:به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم چنانچه بین موجر و مستاجر قراردادی منعقد شود و مشاورین املاک در سامانه اقدام به ثبت کد رهگیری نکنند آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه