English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد:

تعداد ۴۰۰ واحد مسکن نهضت ملی آماده تحویل در هفته دولت

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، امسال تعداد چهارصد واحد مسکن را تکمیل و در هفته دولت تحویل خواهیم داد.

تعداد ۴۰۰ واحد مسکن نهضت ملی آماده تحویل در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تعداد واحدهای مسکونی آماده سازی شده که در شهریور ماه امکان تحویل آنها به متقاضیان وجود دارد حدود ۴۰۰ واحد است.

این مسوول با بیان اینکه برق رسانی به واحدهای یاد شده در حال انجام است، اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای صدور پایان کار ساختمانی این واحدها با شهرداری نیز انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین با اشاره به ساخت واحدهای نضهت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان،گفت: پس از شهر جدید مهرگان بیشترین متقاضیان مربوط به شهرهای اقبالیه، تاکستان و بیدستان هستند.

وی یادآور شد: مقرر است ۲۴ هزار واحد مسکن نهضت ملی طی چهار سال در قزوین ساخته شده و در اختیار متقاضیانی که پیش‌تر واجد شرایط بوده و ثبت نام کرده اند، قرار بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه پیگیر افزایش میزان ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: همکاری متقاضیان در تکمیل پرداخت آورده و سهم خود منجر به تسریع در ساخت و تحویل واحدهای در دست احداث خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه