English

بخشدار محمدیه:

روستاهای بخش محمدیه تابستان امسال را با کمترین چالش آبی سپری می کنند

بخشدار محمدیه گفت: دوازده روستای بخش محمدیه با صرفه جویی مردم و مدیریت توزیع آب توسط متولیان با کمترین چالش آبی مواجه بودند، البته سه روستای اکبرآباد ، آقاگیر و حیله رود مشکلاتی داشتند.

روستاهای بخش محمدیه تابستان امسال را با کمترین چالش آبی سپری می کنند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محسن آخوندی بخشدار محمدیه گفت: دوازده روستای بخش محمدیه با صرفه جویی مردم و مدیریت توزیع آب توسط متولیان با کمترین چالش آبی مواجه بودند، البته سه روستای اکبرآباد ، آقاگیر و حیله رود مشکلاتی داشتند، اما با مدیریت صورت گرفته مشکل آب رسانی به روستای آقاگیر به طور کامل حل و ان شاءالله در هفته دولت به بهره برداری می رسد. 

وی افزود:با تلاش متولیان، برای روستای اکبرآباد نیز تامین اعتبار صورت گرفته و با انتخاب پیمانکار، این روستا نیز در آینده ای نزدیک از آب پایدار بهره مند خواهد شد.

آخوندی ادامه داد:مخزن آب روستای چاله نیز از سوی بسیج در حال برنامه ریزی احداث می باشد و در روستاهای ولامدر ، شترک و باورس نیز با اصلاح شبکه و آب رسانی پایدار با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال، در هفته دولت افتتاح پروژه خواهیم داشت.

این مسول بیان داشت:با پیگیری های خوب مدیریت ارشد استان ، فرماندار محترم شهرستان و مدیران آب ، ان شاءالله با انتقال آب طالقان به مهرگان، از سال آینده چالش موجود آب شهرهای بخش نیز کاهش محسوس خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه