English

بخشدار محمدیه خبرداد:

عملکرد نانوایی های محمدیه و مهرگان زیر ذره بین بازرسان

بخشدار محمدیه به همراه دادستان محمدیه ، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، اتحادیه نانوایان و همکاران بخشداری، به صورت سرزده از نانوایی‌های محمدیه و مهرگان بازدید و از نزدیک وضعیت چگونگی پخت نان، ساعات پخت، وزن چانه‌ها، رعایت قیمت، بهداشت و کیفیت آرد و نان واحد‌های نانوایی را مورد بررسی قرار دادند.

عملکرد نانوایی های محمدیه و مهرگان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محسن آخوندی بخشدار محمدیه درخصوص اهداف این بازدید سرزده گفت : بعد از انتقاد و گلایه شهروندان و همچنین امام جمعه محمدیه از کیفیت بد پخت نان نانوایی های سطح شهرها و روستاهای بخش ، بازدید و بررسی شکایت های های رسیده در دو شهر محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار گرفت و صبح امروز با هماهنگی های صورت گرفته این بازدید به عمل آمد.

 در جریان این بازدید ، دو مورد نانوایی که در نظم و انصاف رعایت های لازم را داشتند تشویق و برای تعدادی از نانوایی های متخلف نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی افزود : این بازدید ها قطعا اول راه است و با قاطعیت استمرار خواهد داشت و بزودی بازدید از دیگر نقاط بخش بویژه شهرهای بیدستان و شریفیه و همچنین روستاهای بخش نیز آغاز می شود.

بخشدار محمدیه و رئیس شورای تامین بخش به مسئولان نانوایی های سطح بخش تذکر داد که نان باکیفیت و با رعایت بهداشت کامل تحویل مردم دهند و این مسائل من بعد بصورت روزانه رصد کامل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه