English

دادستان شهرستان البرز:

یک متخلف دارویی شناسایی و دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط 70 کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.

یک متخلف دارویی شناسایی و دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده نموده و در بین داروخانه ها، پزشکان، عطاری ها و... عرضه می نماید؛ که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص دستورات قضایی لازم صادر و این متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل و محل کار این فرد مقدار 70 کیلوگرم انواع شربت و قرص غیرمجاز و ممنوعه به میزان حدود هشتصد میلیون تومان کشف شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: همچنین در بازرسی بعمل آمده مقدار 140 لیتر انواع مشروبات الکلی متعلق به متهم نیز کشف و ضبط شد.

حجت الاسلام تقی زاده اظهار داشت: این متهم در این حوزه دارای سابقه کیفری تعلیقی است و در این پرونده به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر اقدامات غیرقانونی این فرد و شناسایی اشخاص مرتبط که اقدام به خرید و فروش این حجم داروی غیرمجاز می نموده، ادامه دارد و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه