English

پیش بینی موج از مسیر قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا

مسیر ایران تا قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا دو مسیر در پیش دارد، مسیر اول که تا نیمه نهایی مسیر همواری است با اول شدن ایران در گروه D رقابت ها میسر خواهد شد.

مسیر ایران تا قهرمانی در جام ملت های آسیا 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رقابت های جام ملت های آسیا از 15 دی ماه به طور رسمی در امارات آغاز شد و تب فوتبال را بار دیگر در سطح جامعه و فوتبال دوستان به راه انداخت.

تیم فوتبال ایران که در گروه D رقابت ها با عراق، یمن و ویتنام همگروه است برخلاف جنگ روانی ای که  کی روش قبل از شروع رقابت ها آغاز کرده است یکی از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. ایران که با ثبات در مدیریت تیم چندین سال است بر کرسی برترین تیم آسیا تکیه زده است آماده بالا بردن کاپ قهرمانی جام ملت های آسیا برای بار چهارم است و برای رسیدن به  این عنوان باید با رقبای سرسخت خود رقابت کند.

مسیر قهرمانی

ایران در صورتی که به عنوان تیم اول گروه D از این مرحله رقابت های جام ملت های آسیا صعود کند در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با بهترین تیم سوم صعود کرده از گروه های B، E و F  رقابت خواهد کرد.(عمان حریف ایران در این مرحله شد.)

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و عمان/ ایران 2 عمان 0

این دیدار که می تواند رقابت نسبتا آسانی برای ملی پوشانمان باشد که در تاریخ 30 دی ماه ساعت 20:30 برگزار خواهد شد. در صورتیکه ایران بتواند از مرحله یک هشتم نهایی نیز عبور کند در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به احتمال فراوان با تیم چین مواجه خواهد شد.

ساعت بازی ایران و چین مشخص شد

ایران از رویارویی با چین خاطره خوشی ندارد؛ در سال 2004 ایران در مرحله نیمه نهایی به این رقیب آسیای شرقی خورد که چیپ یحیی گل محمدی در خاطر تمام هواداران فوتبال ایران مانده است و ایران در آن رقابت های در مرحله نیمه نهایی مقابل چین شکست خورد.

گزارش زنده بازی ایران و چین/ ایران 3 چین 0

اما این بار ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به چین خواهد خورد و اگر این رقابت احتمالی را نیز پیروز به پایان برساند در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا با ژاپن یا استرالیا مواجه می شود که احتمال حضور ژاپن در این مرحله بیشتر از استرالیا است.(ایران این بازی را 3 بر صفر به نفع خود به پایان رساند.)

دیدار احتمالی ایران در نیمه نهایی مقابل ژاپن خواهد بود؛ ژاپنی که به گفته کارلوس کی روش یکی از شانس های قهرمانی در کنار کره جنوبی و استرالیا در این تورنمنت است.(در مرحله یک هشتم نهایی کره جنوبی و استرالیا حذف شدند.)

اگر تمام احتمالات به کار گرفته درست از آب در آمده و ایران به فینال جام ملت های آسیا برسد دیدار فینال را مقابل قطر برگزار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه