English

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت روز قدس بیانیه داد

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت روز قدس بیانیه داد
به گزارش خبرگزاری موج

، متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌ 

«وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّـلِحُونَ» (انبیاء: ۱۰۵)

قدس قبله نخست مسلمانان جهان و قلب فلسطین است و از بحر تا نهر موطن اصلی ملتی است که سرزمینشان با توطئه استکبار جهانی و کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع به دست صهیونیسم جنایتکار غصب شد.

مسأله فلسطین موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام بوده و خواهد بود و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) همچون حلقه ی وصلی است برای هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و مبارزه برای آزادی فلسطین مظلوم.

مبارزه برای آزادی فلسطین فریضه اسلامی و انسانی است و هدف این مبارزه،  بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش و آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر  است.  و نصرت الهی حتمی است. «وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»

روز قدس امسال را در حالی برگزار می کنیم که  عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

امروز رژیم بی آبروی صهیونیستی که خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده همچنان به جنایت خود ادامه می دهد . زن، کودک، پیر و جوان غیر مسلح را به قتل می رساند. خانه ها را ویران می کند . از ورود غذا و دارو جلوگیری می کند و دروغگویان مدعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر این همه جنایت، سکوت کرده و نه تنها از مظلوم دفاع نمی کنند بلکه به رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی کمک می کنند.

امروز دنیای اسلام می بیند که نمی توان به قدرت های نژاد پرست غربی اعتماد کرد و کشورهای اسلامی خودشان باید با حفظ انسجام و اقتدار خود با قطع روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم منحوس صهیونیستی،  تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست و آمریکا را در مجامع بین المللی پیگیری کند.

به توفیق الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک خواهد شد و رژیم صهیونیستی بدون شک به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه کن خواهد شد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بزرگداشت روز جهانی قدس از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان دعوت می‌کند تا با مشارکت گسترده در  راهپیمایی‌ این روز بزرگ در سراسر جهان، با اعلام انزجار از وحشی‌گری های رژیم صهیونیستی حامی مردمانی باشند که با جان خود از قدس شریف دفاع می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه