English

سازمان سینمایی برای همصدایی با ملت فلسطین دعوت کرد

سازمان سینمایی ایران، از جامعه فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد همزمان با روز قدس با ملت مظلوم و رنج کشیده فلسطین همصدا شوند.

سازمان سینمایی برای همصدایی با ملت فلسطین دعوت کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس به منظور همصدایی با ملت مظلوم فلسطین بویژه همدردی و همراهی با مردم بی‌پناه غزه؛ سازمان سینمایی کشور با صدور اطلاعیه ای از جامعه فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد تا همزمان با روز قدس، با این ملت مظلوم، همصدا و همدل شوند.

در این اطلاعیه آمده است: جهان، چشم انتظار تغییر سرنوشت ملت فلسطین و احقاق حقوق این مردم مظلوم و بی‌پناه است، سال‌هاست که ملت فلسطین در سایه چشم‌پوشی و بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری مدعی؛ با حمایت قدرت‌های استکباری از رژیم غاصب صهیونیستی، آواره و کشته می‌شوند. خانه‌ها، مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها، ویران می‌شوند و شدیدترین فجایع در این بخش از جغرافیای زمین به وقوع می‌پیوندد.

اکنون، رژیم غاصب صهیونیستی بیش از همیشه، با جنایات ضدبشری، اقدامات تروریستی و کشتار زنان، کودکان و کهنسالان؛ و بمباران بیمارستان ها، مدارس و منازل شهروندان فلسطینی و تجاوز به خاک دیگر ملل و زیرپاگذاشتن قوانین بین‌المللی، ماهیت واقعی و خوی تجاوزگری خویش را آشکار نموده است تا جایی که حتی، از سوی جامعه بین‌الملل با انتقادات شدید روبرو می‌شود و صدای اعتراض هنرمندان، روشنفکران و متفکرین، از این حجم از بی‌رحمی، قساوت، کودک‌کشی، نسل‌کشی، تعرض به زنان و بی‌عدالتی بلند شده، وقت آن است تا جامعه هنری و سینمایی کشور، با همان روحیه عدالتخواه، آزادگی و تعهد همیشگی، با موج عظیم دادخواهی برای احقاق حقوق این ملت مظلوم همراه‎‌تر و منسجم‌تر شوند.

بی تردید، جامعه هنری و سینمایی کشور، با تعهد و پیوند ذاتی خویش به هنر و تفکر مقاومت در برابر استکبار و بی‌عدالتی، همواره، با جنبش های ضدصهیونیستی در منطقه و جهان و با ملت فلسطین، هم‌صدا و همراه بوده‌اند، و بارها، در بیانیه‌ها، پویش‌ها، آثارهنری و موضع‌گیری‌های فردی و گروهی و صنفی هنرمندان و سینماگران شاهد این تفکر و روحیه ضدصهیونیسم بوده‌ایم.

امروز که گستره فجایع ضدبشری و جنایات این رژیم جعلی و متجاوز وسیع تر شده، ضروری است جامعه هنری و سینمایی ، همگام با سایر اقشار جامعه همزمان با روز قدس ضمن ابراز نفرت از هرگونه تفکر استکباری و زیاده‌خواهی صهیونیسم از حقانیت ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه