English

فرمانده انتظامی استان اصفهان :

راهپیمایی روز قدس، بزرگترین دادگاه علنی جهان بر علیه جنایات صهیونیسم است

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، این راهپیمایی را بزرگترین دادگاه علنی جهان بر علیه جنایات صهیونیسم عنوان کرد.

راهپیمایی روز قدس، بزرگترین دادگاه علنی جهان بر علیه جنایات صهیونیسم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در پیام سردار حمید علینقیان پور به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

« امروز رنج مردم مظلوم فلسطین که بیش از 70 سال است توسط یک رژیم جعلی به اسارت گرفته شده و هزاران نفر آن از کودک و نوجوان، تا پیر و جوان آن  به دست جلادان این رژیم به شهادت رسیده و عده ای زیادی از خانه و کاشانه خود آواره شدند قلب تمامی مردم جهان جوان را به درد می آورد.

درود بیکران بر روح پرفتوح  معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که هوشمندانه جمعه آخر ماه رمضان هر سال را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این نام گذاری تاریخی خود جهان را متوجه جنایات ضد بشری رژیم کودک کش صهیونیستی کرده و ملت های آزادیخواه جهان را بر علیه ظلم و ستم  این رژیم خروشاندند و سرانجام در نتیجه این حمایت ها جبهه بزرگ مقاومت فلسطینی تشکیل شد و توانست بعد از سال ها با اجرای عملیات دقیق و حساب شده طوفان الاقصی برای اولین بار شکست ترمیم ناپذیر را به این رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد.

سردمداران این رژیم که انتظار چنین شکستی را نداشتند دیوانه وار به کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع از زنان و کودکان گرفته تا جوانان و پیران پرداخته و بیش از 7 ماه است که با حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین المللی مردم مظلوم غزه زیر بمباران وحشیانه و ددمنشانه دشمن شب و روز خود را سپری می کنند.

با توجه به افزایش جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم صهیونیستی اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بیش از پیش نمایان است و به نوعی از آن می توان به عنوان بزرگترین دادگاه علنی جهان بر علیه این رژیم و محکومیت آن به دست مردم دنیا یاد کرد و انشاءالله ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی هم یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته و فریاد تظلم خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

بی تردید شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و انسانی است و  به همین خاطر از عموم مردم دعوت می کنم تا در این راهپیمایی حضوری پرشور داشته و فریاد انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را سر دهند و نشان دهند که تا آخرین نفس پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و غزه هستند. »

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه