English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مانند گذشته از هیچ اقدام فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین ‌وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها دریغ نخواهیم کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مانند گذشته از هیچ اقدام و ابتکار فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین ‌وحشی‌گری‌های بی‌سابقه صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد.

مانند گذشته از هیچ اقدام فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین ‌وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها دریغ نخواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

« قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً

هم‌زمان با اجتماع پرشور مدافعان حرم در سالروز شهادت امیرالمومنین(ع)، پیشکسوتان جهاد و سلحشوران مقاومت بار دیگر با خون خویش شهادت دادند که هرگز از پیکار علیه ستم دست برنمی‌دارند.

بی‌تردید سزای ریختن خون‌های پاک زاهدی عزیز و هم‌رزمانش، نابودی صهیونیسم جهانی است و تا تحقق آن، مبارزه بی‌امان ما ادامه دارد.

اینجانب با تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای سرافراز جبهه مقاومت که در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری کشورمان در دمشق به دیدار حق شتافتند، اعلام می‌کنم که مانند گذشته از هیچ اقدام و ابتکار فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین ‌وحشی‌گری‌های بی‌سابقه صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد.

امروز بر ملت آگاه ایران بیش از گذشته روشن است که چگونه صهیونیسم جهانی کمر به قتل آزادگان جهان و پابرهنگان بی‌دفاع عالم بسته است.

ما یقین داریم که این صفحات خون‌بار در تاریخ تلخ و شرم‌آور جهان، جز با پیروزی مجاهدان اسلام بسته نمی‌شود و این بزرگ‌ترین انتقام است؛ به حول و قوه الهی.»

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه ۱۳ فروردین، ساختمان کنسولگری ایران در خیابان المزه دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در این تجاوز، سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از همکاران وی به شهادت رسیدند. این حمله در یک تجاوز هوایی از سمت جولان اشغالی صورت گرفت و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه