English

جامعه مدرسین حوزه به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیام داد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی اعلام کرد: یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

جامعه مدرسین حوزه به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیام داد
به گزارش خبرگزاری موج

، مشروح پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازده فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

مردم ایران که سال‌ها در ستم پادشاهان و خفقان و استبداد رأی حاکمان هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدند و با برگزیدن نوع حاکمیت، زمینه تحقق ارزش‌های الهی را فراهم و اسلام را به عنوان راهبر خود انتخاب کردند.

جمهور مردم، اسلام را به عنوان سیرت نظام سیاسی خود برگزیدند و اکنون این اسلامیت، مردم را در عزت و عظمت قرار داده است و هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی مردم سالار و مستقل به راه خود ادامه می‌دهد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تمجید از نقش مهم و تاریخی امام خمینی (قدس سره) در برگزاری همه پرسی یوم الله ۱۲ فروردین، نام و یاد آن بزرگ مرد دین و سیاست را گرامی می‌دارد و چهل و پنجمین سالروز تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران و آزادگان جهان تبریک گفته و اعلام می‌دارد:

بر همه مردم و مسئولین فرض است پاسدار این نظام مقدس باشند و از ثمره خون شهدا و میراث ارزشمند امام راحل عظیم الشأن با همه وجود صیانت کنند.

دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی هنوز هم از ابهت و عظمت اسلام و مردم در ایران خشمگینند و بر آن شمشیر می‌کشند. ایران در پناه قدرت ایمان و اسلام خواهی مردم، جبهه بزرگ مستضعفین را در جهان راهبری می‌کند و خصم قدرتمند ظالمین و مستکبران است.

جمهوری اسلامی ایران با شعار «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» در سایه عنایات حضرت ولیعصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به مبارزه خود با جبهه استکبار ادامه داده و حقیقت قدرت یک ملت آزادیخواه را در صحنه بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

اقتصاد، فرهنگ و سیاست همه باید ذیل توانمندی‌های مردم اسلام خواه و انقلابی اصلاح و جهش پیدا کند و مردم ما این حقیقت را می‌دانند که در پیشرفت و پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خود باید همیشه در صحنه حاضر باشند و با مشارکت خود ایران اسلامی را بسازند.

بدین امید که با استمداد از عنایات الهی پرچم عظمت و عزت این ملت به اهتزاز درآید و جمهوری اسلامی بتواند در صحنه جهانی نقش آفرین باشد. إن‌شاءالله

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه