English

فروش ۳۹ میلیاردی سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۸۴۵ هزار مخاطب بود و توانست ۳۸ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان فروش داشته باشد.

 فروش ۳۹ میلیاردی سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت
به گزارش خبرگزاری موج

،  سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۸۴۵ هزار مخاطب بود و توانست ۳۸ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و به‌طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۲۳۱ هزار بلیط به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۲۰۵ هزار مخاطب شد و توانست ۹ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۱۲۱ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«ورود خروج ممنوع » به کارگردانی امید آقایی با فروش ۶۰ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۷ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه