English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در چند کشور همسایه نشست‌هایی برای اصحاب فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: در چند کشور همسایه نشست‌هایی برای اصحاب فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است که اتفاق خوبی در راستای همگرایی و انسجام بیشتر خواهد بود.

در چند کشور همسایه نشست‌هایی برای اصحاب فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است
به گزارش خبرگزاری موج

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در چند کشور همسایه نشست‌هایی برای اصحاب فرهنگ و هنر پیش‌بینی شده است که اتفاق خوبی در راستای همگرایی و انسجام بیشتر خواهد بود.

وی افزود: رئیس جمهور در اجلاس ریاض مصوبه شورای فرهنگی در خصوص نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی را به عنوان پیشنهاد برای کل جهان اسلام مطرح کرد، که با استقبال سایر کشورهای عضو در اجلاس مواجه شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: چند هفته فرهنگی در تهران و اصفهان برگزار می‌شود و قرار است ترکمن‌ها به اصفهان بیایند و مورد دیگر برگزاری هفته فرهنگی در قطر است.

وی درباره حاشیه‌های تغییر اسم شب یلدا و چهارشنبه سوری با بیان اینکه با یک بداخلاقی رسانه‌ای مواجه هستیم، اظهار داشت: با این اقدام اساساً مناسبت آخر سال را در تقویم درج کرده ایم و این اقدام در راستای فرهنگسازی و تکریم همسایگان است در مورد شب یلدا نیز عنوان کاملاً حفظ شده و نامگذاری با هدف رسمیت بخشیدن به این دو آئین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه