English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اقداماتی است که در دستور کار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برخی به دنبال تضعیف حکمرانی فرهنگی در کشور هستند، ابراز داشت: تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اقداماتی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اقداماتی است که در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از عملکرد دیوان محاسبات کشور و تعاملات گسترده این نهاد نظارتی با دستگاه‌های اجرایی، گزارش از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در وزارتخانه متبوعش را ارائه نمود.

اسماعیلی در ادامه افزود: هر قدر دستگاه‌های نظارتی نگاه تعاملی داشته باشند، دستگاه‌های اجرایی نیز با جدیت و تلاش بیشتر، اقدامات و طراحی‌های خود را به پیش خواهند برد که به حمدالله این رویکرد در دیوان محاسبات کشور وجود دارد.

وی با اشاره به تنوع فعالیت‌ها در وزارتخانه تحت امرش، گفت: مردم ایران به شدت به حوزه فرهنگ علاقه مندند و مطمئناً این علاقه مندی ظرفیت‌های بسیاری را برای کشور به وجود خواهد آورد.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی به دنبال تضعیف حکمرانی فرهنگی در کشور هستند، اظهار داشت: تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر از جمله اقداماتی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و امیدواریم که با کمک نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات، این اقدامات را به پیش ببریم.

شایان ذکر است، در این جلسه که مدیران و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیوان محاسبات کشور نیز حضور داشتند، برخی از مسائل و مشکلات مرتبط با وزارت ارشاد مطرح و مقرر شد تا برای برطرف نمودن آنها تدبیر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه