English

سفر آهسته «قاتلان ماه کامل» در گیشه

این فیلم که برمبنای یک ماجرای واقعی ساخته شده است به این موضوع می‌پردازد که چگونه قبیله اوسیج در اوکلاهما برای منابع طبیعی‌اش با قتل افرادش روبه‌رو شد و به دنبال آن پای اف‌بی‌آی برای حل جنایت‌های متعدد مردم به آنجا باز شد.

سفر آهسته «قاتلان ماه کامل» در گیشه
به گزارش خبرگزاری موج

با وجود فروش ۱۳۷ میلیون دلاری فیلم «قاتلان ماه کامل» در سراسر جهان، هزینه تولید این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار بود که به معنی شکاف قابل توجهی در درآمد است؛ با این حال این فیلم در بازار‌های بین‌المللی به ویژه در فرانسه، بریتانیا و آلمان در گیشه خوب ظاهر شده است.

این فیلم که برمبنای یک ماجرای واقعی ساخته شده است به این موضوع می‌پردازد که چگونه قبیله اوسیج در اوکلاهما برای منابع طبیعی‌اش با قتل افرادش روبه‌رو شد و به دنبال آن پای اف‌بی‌آی برای حل جنایت‌های متعدد مردم به آنجا باز شد.

جدیدترین پروژه مارتین اسکورسیزی هنوز سفری پیچیده را در سینما‌های جهان ادامه می‌دهد و در مجموع ۱۳۷ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است. در حالی که این رقم برای یک درام ۲۰۴ دقیقه‌ای، قابل توجه است، اما مبلغ آن به طور قابل توجهی کمتر از هزینه گزارش شده ۲۰۰ میلیون دلاری برای تولید است.

این فیلم که به نظر می‌رسد در فصل جوایز یک مدعی قدرتمند باشد، در آخر هفته‌ای که گذشت ۴.۶۵ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکا فروش کرد و مجموع فروشش را در آمریکا و کانادا به حدود ۵۹ میلیون دلار رساند.

با همه این‌ها فروش فیلم در فرانسه، بریتانیا و آلمان بالا بود و در مجموع ۷۷ میلیون دلار از نمایش فیلم در بازار‌های بین‌المللی به دست آمد تا نشان دهد علاقه به فیلم‌های اسکورسیزی در سراسر جهان به قوت خود باقی است. در مقایسه با پروژه‌های دیگر این فیلمساز، «سکوت» در باکس آفیس جهانی ۲۳ میلیون دلار و «گرگ وال استریت» ۴۰۶ میلیون دلار فروش کرده بودند.

در این فیلم لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست بورکهارت، مردی که پس از بازگشت از جنگ جهانی اول با عمویش، ویلیام کینگ هیل (رابرت دنیرو) زندگی را شروع می‌کند، بازی کرده است. اوکلاهما از منابع عظیم نفت برخوردار است و ازدواج بورکهارت با مولی کایل (لیلی گلادستون) رقم می‌خورد و در نهایت مجموعه‌ای از جنایت‌ها انجام می‌شود که مداخله مستقیم دولت را سبب می‌شود.

اسکورسیزی با خواندن کتاب غیرداستانی دیوید گران به همین نام، تصمیم به ساخت این فیلم گرفت و جزییات زیادی را درباره اتفاق‌هایی که برای قبیله اوسیج رخ داد گرد آورد. این کارگردان تحسین شده سپس در کنار اریک راث روی فیلمنامه این فیلم کار کرد و دوباره با دی کاپریو و رابرت دنیرو همراه شد. جسی پلمونز، جان لیثگو و برندان فریزر نیز در این درام بازی می‌کنند تا نشان دهند چگونه یک مرد طمعکار، قلب یک جامعه بومی را با حرص و آز خود ویران کرد.

«قاتلان ماه کامل» در حال حاضر در سینما‌ها در حال پخش است و پس از پایان نمایش آن از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه