English

برنامه های رادیویی ویژه روز جوان

رادیو جوان برای پرورش استعدادهای نوجوانان برنامه های ویژه ای را از جمله «جورواجور»، «عاشق کتاب»، «چه کنم؟»، «آتیشه» و «منام بازی» را از شنبه تا چهارشنبه در مقاطع مختلف راه اندازی می کند و این در حالی است که رادیو فرهنگ، «جوانه»، «کشت اول» و «کتاب فرهنگ» روزهای چهارشنبه، شنبه و پنج شنبه پخش می کند.

برنامه های رادیویی ویژه روز جوان

به گزارش خبرگزاری موج، رادیو جوان ویژه برنامه پرورش استعدادهای نوجوانان را با نام «جورواجور» ارائه می کند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 روی آنتن می رود و به نوجوانان سراسر کشور امکان حضور در زمینه های مختلف از جمله نویسندگی و گزارش را می دهد. برنامه دیگر «عاشق کتاب» که پنجشنبه و جمعه ساعت 14:15 روی آنتن می رود، ضمن مطالعه بخشی از کتاب و معرفی نویسنده آن، به معرفی کتاب های نوشته شده برای نوجوانان می پردازد. شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 "چه کار می توانم انجام دهم؟" راهنمایی برای انتخاب رشته های دانشگاهی ارائه می دهد. «دو آتیشه» یک رویداد ورزشی است که با حضور جوانان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 روی آنتن می رود. «منام بازی» به معرفی اخبار و نقد بازی های رایانه ای می پردازد و یکشنبه ها، چهارشنبه ها و جمعه ها ساعت 13:15 روی آنتن می رود. برنامه «قرار» که از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 11:30 روی آنتن می رود به ازنگاهی اختصاص دارد.

رادیو فرهنگ چهارشنبه ها ساعت 12:30 برنامه ای به نام «جوانه» را ارائه می دهد که با حضور نوجوانان و شامل بخش هایی از گردشگری، کتاب، مشاهیر، بازی های سنتی، غذا و ... می باشد. برنامه «کشت اول» روزهای شنبه و پنج شنبه ساعت 12:30 با حضور روانشناسان روی آنتن می رود و به بررسی مسائل پیرامون آموزش کودکان و نوجوانان می پردازد. برنامه «کتاب فرهنگ» هر روز ساعت 18:00 از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ و دوشنبه ها به ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد.

همچنین ویژه برنامه «اختیاریه» از هشتم تا سیزدهم آبان ماه ساعت 16:00 از رادیو تهران پخش می شود که دوشنبه به جوانان مسجدی و سه شنبه به موضوعاتی از جمله هنرمندان و شاعران نوجوان می پردازد. گروه ورزش و تفریح ​​دو برنامه با محوریت ورزشکاران جوان و برنامه المپیک را بر عهده دارد و معاونت علم و اقتصاد دو برنامه به جوانان نخبه علمی و جوانان کارآفرین و جهادگر خواهد داشت. در این روز برنامه «شهر آفتاب» از ساعت 6:30 با عملکرد بسیج دانش آموزی، برنامه «خانواده تهرانی» از ساعت 8:00 با بحث راه های افزایش تفاهم بین والدین و نوجوانان و برنامه «باغ فیض» پخش می شود. بحث بسیج دانشجویی ساعت 21:00 از رادیو تهران.

در نهایت، رادیو سلامت چهارشنبه هر هفته یک برنامه آموزشی با عنوان «فرزند من» ارائه می دهد که با اطلاع رسانی به والدین، مفاهیم آموزشی را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد. این برنامه دارای بخش "بازی حافظه زندگی" است که بر آموزش مهارت های زندگی به جوانان تمرکز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه