English

«سینماجوان» پذیرای «هاکاتی» می‌شود

پانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و بررسی فیلم کوتاه «هاکاتی» از شبکه مستند پخش می‌شود.

 «سینماجوان» پذیرای «هاکاتی» می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، پانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی « سینما جوان» شنبه ۱۵ مهر با پخش فیلم کوتاه «هاکاتی» روانه شبکه مستند می‌شود.

«سینماجوان» با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است. نمایش فیلم کوتاه «هاکاتی» به کارگردانی مژگان آقاداوودیان، بخش اصلی برنامه این هفته «سینماجوان» است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفتگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او در عرصه فیلمسازی سخن می‌گوید.

در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، عطا مجابی در گفتگو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه می‌پردازند.

فیلم کوتاه «هاکاتی» به کارگردانی و نویسندگی مژگان آقاداوودیان، قصه‌ای عجیب و غریب از چند ساعت زندگی یک دختر خردسال به نام حلما دور از مادرش است. حلما آقاداوودیان، محمدرضا حسینی سروستانی و شکوفه حیدریان، بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کودکان دروغ نمی‌گویند، این افکار محدود و رو به زوال بزرگسالان است که قد و قواره‌اش به بلندای ذهن بی پروای کودکان نمی‌رسد…»

در بخش دیگری از قسمت سیزدهم «سینماجوان» سیدحسن حسینی با جدیدترین شماره از پرونده «ژانرهای سینمایی» مقابل دوربین حاضر شده و بخش ششم از پرونده خود درباره ژانر جنایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۱۲ بامداد و ۱۰ صبح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه